لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود رئال مادرید و منچستر سیتی

لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود رئال مادرید و منچستر سیتی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رئال مادرید در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر از سد مهمانش پاری سن ژرمن گذشت. ناچو، مدافع رئال، تک گل این دیدار را در دقیقه

آگهی

رئال مادرید در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر از سد مهمانش پاری سن ژرمن گذشت. ناچو، مدافع رئال، تک گل این دیدار را در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند تا تیمش به مرحله بعد صعود کند. در دیگر بازی این گروه شاختار دونتسک چهار بر صفر مالمو را در هم کوبید.

در گروه دوم، منچستر یونایتد با تک کاپیتان خود، وین رونی، زسکا مسکو را بدرقه کرد. پیش از این دیدار، رونی به مدت ۲۶ ماه در لیگ قهرمان گل نزده بود. پی اس وی آیندهوون هم ۲ بر صفر ولفسبورگ را مغلوب کرد.

در گروه سوم، بنفیکا با نتیجه ۲ بر ۱ گالاتاسرای را شکست داد. ژونیش و لوئیسائو گل های بنفیکا و لوکاس پودولسکی هم تک گل گالاتاسرای را زد. آستانه و اتلتیکو مادرید هم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

منچستر سیتی با گل های، رحیم استرلینگ، فرناندینیو و ویلفرید بونی، میزبانش سویا را از پیش رو برداشت. با کسب این سه امتیاز من سیتی به دور بعدی صعود کرد. یوونتوس هم به تساوی یک بر یک مقابل میزبانش، بورسیا مونشن گلادباخ تن داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال با شکست سیتی به نیمه‌نهایی رسید؛ نمایندگان انگلستان حذف شدند

کارلو آنچلوتی به فرار مالیاتی متهم شد؛ ۴ سال و ۹ ماه زندان در انتظار سرمربی ایتالیایی رئال مادرید

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا