جشن چهل سالگی «نمایش ترسناک راکی» در لندن

جشن چهل سالگی «نمایش ترسناک راکی» در لندن
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بسیاری از هواداران ستاره های فیلم مشهور «نمایش ترسناک راکی»، “The Rocky Horror Picture Show” همراه با تعدادی از ستاره های این فیلم، روی فرش قرمز در

آگهی

بسیاری از هواداران ستاره های فیلم مشهور «نمایش ترسناک راکی»، “The Rocky Horror Picture Show” همراه با تعدادی از ستاره های این فیلم، روی فرش قرمز در رویال آلبرت هال لندن حضور یافتند و چهل سالگی این فیلم ماندگار را جشن گرفتند.

این فیلم که کمدی موزیکال آن در سال ۱۹۷۵ میلادی تولید شد، در سکانس های نیمه شب در شهرهای مختلف آمریکا همچنان به نمایش در می آید.

بسیاری «نمایش ترسناک راکی» را نماد فیلمهای دارای هواداران خاص می دانند و به دلیل جدا بودن از کلیشه های روزمره جنسی ، آن را فیلمی جلوتر از زمان خود می دانند.

با گذشت ۴۰ سال از تولید این فیلم کلاسیک، این فیلم و موزیک آن که در سال ۱۹۷۳ میلادی تولید شد، همچنان بسیار مشهور است و کاراکتر های آن یکی از معروفترین تم های جشن ها و میهمانی های شبانه به شمار می روند.

فیلم، داستان زوج جوانی است که خودرویشان نیمه شب در راه و زیر باران خراب می شود و برای یافتن کمک به یک قلعه می روند و آنجا با دانشمند نیمه دیوانه ای آشنا می شوند.

در مراسم جشن برخی بازیگران این فیلم از جمله ریچارد اوبرایان، باری بوستویک و سوزان ساراندون حضور داشتند. پاتریسیا کوئین و نل کمپبل نیز از اعضای گروه موسیقی حاضر در این جشن بودند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تحقیقی علمی؛ آیا چیزی به اسم خوش‌آواترین زبان جهان وجود دارد؟

نمایش زرافه‌های کاتالان در خیابان‌های دومین شهر بزرگ لیتوانی

شش هنرمند ایرانی برنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهانی موسیقی سال ۲۰۲۲ شدند