مرگ دستکم چهار اسرائیلی و پنج فلسطینی در درگیریهای یک هفته اخیر

مرگ دستکم چهار اسرائیلی و پنج فلسطینی در درگیریهای یک هفته اخیر
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

خشونتها در مناطق مختلف اسرائیل و در سرزمینهای متعلق به فلسطینیان همچنان رو به افزایش است. دستکم چهار اسرائیلی و پنج فلسطینی در درگیریهای یک هفته اخیر

آگهی

خشونتها در مناطق مختلف اسرائیل و در سرزمینهای متعلق به فلسطینیان همچنان رو به افزایش است. دستکم چهار اسرائیلی و پنج فلسطینی در درگیریهای یک هفته اخیر کشته شده اند.

در این مدت، به سه اسرائیلی با چاقو حمله شده است. در نتیجه این سه حمله که در منطقه پتخ تیکوا (Petah Tikva) در نزدیکی تل آویو، کریات گت (Kiryat Gat) در جنوب اسرائیل و در بیت المقدس روی داده اسرائیلی ها مجروح شده اند، دو نفر از حمله کنندگان فلسطینی که یکی از آنها زنی هجده ساله بوده به ضرب گلوله کشته شده اند و سومین مهاجم فلسطینی نیز توسط نیروهای اسرائیل دستگیر شده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل که به دلیل اوج گیری تنش ها سفرش به آلمان را به تاخیر انداخته است، روز چهارشنبه گفت: «غیرنظامیان در خط مقدم جنگ علیه تروریسم هستند و باید در حالت آماده باش کامل باشند. من آرامشی را که شهروندان اسرائیل امروز و در روزهای اخیر نشان داده اند، ستایش می کنم.»

درگیریها در کرانه باختری رود اردن نیز افزایش یافته است. روز چهارشنبه در نزدیکی بیت لحم، مهاجران یهودی سعی کردند با عبور در یک ایست بازرسی نیروهای اسرائیلی، خود را به روستای فلسطینی دارالصلاح برسانند.

در نزدیکی رام الله نیز دستکم سه فلسطینی در درگیری با نیروهای اسرائیلی مجروح شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نتانیاهو سفر به آلمان را لغو کرد

ادعای «نسل‌کشی» علیه اسرائیل؛ گزارشگر سازمان ملل: با تهدیدهایی روبرو بودم

در پی حمله مسلحانه سه مرد در کرانه باختری یک اسرائیلی کشته شد