راگبی جام جهانی؛ سرمربی نیوزیلند می گوید شاگردانش هیچ تیمی را دست کم نمی گیرند

راگبی جام جهانی؛ سرمربی نیوزیلند می گوید شاگردانش هیچ تیمی را دست کم نمی گیرند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

استیو هانسون سرمربی تیم ملی نیوزیلند در آستانه دیدار این تیم با نامیبیا به خبرنگاران گفت شاگردانش هیچ تیمی را دست کم نمی گیرند. در این بازی سرمربی

آگهی

استیو هانسون سرمربی تیم ملی نیوزیلند در آستانه دیدار این تیم با نامیبیا به خبرنگاران گفت شاگردانش هیچ تیمی را دست کم نمی گیرند.

در این بازی سرمربی نیوزیلند فاتح آخرین جام جهانی از بازیکنان ذخیره اش استفاده می کند و سم کین برای اولین بار سرگروه سیاه پوشان خواهد بود. نامیبیایی ها تاکنون هیچ پیروزی در رقابتهای راگبی جام جهانی بدست نیاورده اند.

استیو هانسون می گوید: “ما برای تیم نامیبیا احترام کامل قائل هستیم، همانگونه که برای دیگر تیمهای حاضر در این جام جهانی. راگبی مانند ورش بطور عموم برای سرگرمی است و اگر برای روز موعود آماده نباشید امکان دارد با شگفتی روبرو شوید. نمی توان منتظر بود که بازیکنان ما در این بازی تماما فیزیکی حاضر شوند و چهار روز بعد اثری از این مصدومیت ها نمانده باشد. ما از تمام ظرفیتمان در این بازی استفاده می کنیم. اطمینان کامل به تمام بازیکنان تیم خود داریم.”

موثرترین بازیکن نامیبیا بطور حتم ستاره ۳۲ ساله این تیم ژاک برگر خواهد بود. اما بسیار بعید است که راگبی بازان نامیبیا بتوانند همچون ژاپن در مقابل آفریقای جنوبی در این مسابقه شگفتی ساز باشند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

همجنس‌گراترین جام جهانی فوتبال؛ کدام تیم ملی زنان بیشترین بازیکنان دگرباش جنسی را در خود دارد؟

جام جهانی فوتبال زنان؛ انگلیس و استرالیا به نیمه نهایی راه یافتند

نخستین رقابت ۳۲ تیمی با جوایز۱۱۰ میلیون دلاری؛ همه آن چه که از جام جهانی فوتبال زنان می‌دانیم