پنجمین قربانی حمله چاتانوگا درگذشت

پنجمین قربانی حمله چاتانوگا درگذشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یک تن دیگر به قربانیان حمله مسلحانه به دفتر تفنگداران دریایی در چاتانوگای ایالت تنسی در آمریکا افزوده شد. روز شنبه یکی دیگر از این سربازان که در

آگهی

یک تن دیگر به قربانیان حمله مسلحانه به دفتر تفنگداران دریایی در چاتانوگای ایالت تنسی در آمریکا افزوده شد. روز شنبه یکی دیگر از این سربازان که در جریان این تیراندازی زخمی شده و در بیمارستان بستری بود درگذشت. به این ترتیب شمار کشته شدگان این حمله به پنج تن رسید.

پلیس تاکنون چهار قبضه سلاح متعلق به این فرد مسلح را کشف و ضبط کرده است. مظنون این حمله که محمد یوسف عبدالعزیز نام داشت، زاده کویت و شهروند ایالات متحده بود. وی روز پنجشنبه در جریان درگیری با پلیس کشته شد.

منابع دولتی گفته اند که عبدالعزیز در اٌردن خویشاوندانی داشته و احتمالا به این کشور و یمن که به عنوان پایگاه تعلیم شبه نظامیان اسلامگرا شناخته شده، سفرهایی داشته است.

درحالیکه برخی مقامات اعلام کرده اند که در حال بررسی ارتباط مهاجم با گروه های تروریستی نظیر گروه موسوم به دولت اسلامی هستند، اف بی آی پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده است که هیچ مدرکی در دست نیست که بتوان این حمله را به گروه موسوم به دولت اسلامی ربط داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند