فرانسه؛ ارسال عکسِ سربریدهِ قربانی حمله به کارخانه مواد شیمیایی از طریق «واتس اپ»

فرانسه؛ ارسال عکسِ سربریدهِ قربانی حمله به کارخانه مواد شیمیایی از طریق «واتس اپ»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

به گفته پلیس فرانسه، یاسین صالحی، مظنون اصلی حمله به کارخانه مواد شیمیایی در نزدیکی شهر لیون فرانسه با سر بریده رئیسش عکس گرفته و از طریق واتس اپ

آگهی

به گفته پلیس فرانسه، یاسین صالحی، مظنون اصلی حمله به کارخانه مواد شیمیایی در نزدیکی شهر لیون فرانسه با سر بریده رئیسش عکس گرفته و از طریق واتس اپ برای یک نفر در کشور کانادا فرستاده است. با این حال، پلیس هنوز نتوانسته محل زندگی شخصی که این سلفی برایش ارسال شده را مشخص کند. یاسین صالحی در بازداشت پلیس است و جزییات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

جمعه دو مرد سوار بر خودرویی به داخل کارخانه ایرپروداکتس، یک کارخانه شیمیایی آمریکایی، در فرانسه راندند و پس از آن صدای چندین انفجار شنیده شد. در محل حادثه، سر بریده هروه کورنارای 54 ساله که مدیر یک شرکت تحویل کالا بود پیدا شد. ظاهرا عاملان حمله از خودروی این مرد برای انجام عملیات در کارخانه مواد شیمیایی استفاده کرده اند.

به گفته مقام های فرانسوی روی سر جداشده مقتول کلمات عربی نقش بسته بود. همچنین پرچمی با کلمات عربی و مضامین اسلامی در نزدیکی این محل پیدا شده است. به جز تماس واتس اپ مظنون اصلی، نیروهای امنیتی فرانسه با تفتیش محل زندگی یاسین صالحی، در سن پریستر، حومه شهر لیون، هنوز نتوانسته اند هیچ گونه ارتباطی بین عامل حمله و گروههای اسلام گرای افراطی از جمله گروه داعش بیابند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استعفای مدیر فرانسوی به دلیل تهدید به مرگ پس از تذکر حجاب؛ دولت از دانش‌آموز محجبه شکایت می‌کند

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه؛ ماکرون: داعش خراسان بارها تلاش کرده به خاک ما حمله کند