آلبرتو کونتادور فاتح تور دوچرخه سواری ایتالیا

آلبرتو کونتادور فاتح تور دوچرخه سواری ایتالیا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

آلبرتو کونتادور رکابزن اسپانیایی روز یکشنبه برای دومین بار فاتح مسابقات دوچرخه سواری «جیرو» ایتالیا شد. این در حالی است که مقام قهرمانی دور پایانی

آگهی

آلبرتو کونتادور رکابزن اسپانیایی روز یکشنبه برای دومین بار فاتح مسابقات دوچرخه سواری «جیرو» ایتالیا شد. این در حالی است که مقام قهرمانی دور پایانی این رقابتها به ایلیو کایسس بلژیکی رسید.

در مرحله پایانی مسابقات تور ایتالیا که شرکت کنندگان مسیر یکصد و هشتاد و پنج کیلومتری تورین تا میلان را رکاب می زدند، ایلیو کایسس و لوک دوبریج استرالیایی بودند که توانستند در بیست و هشت کیلومتر پایانی خود را از دیگر رکابزنان جدا و زودتر از بقیه از خط پایان عبور کنند.

کایسس بلژیکی با به جای گذاشتن زمان چهار ساعت و هجده دقیقه و سی و هفت ثانیه اول شد و پس از او دوبریچ استرالیایی و راجر کلوگ آلمانی به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند. این نخستین موفقیت کایسس بلژیکی در مراحله ای از یک مسابقه بزرگ دوچرخه سواری به حساب می آید.

در رده بندی کلی این مسابقات آلبرتو کونتادور از تیم تینکوف ساکسو در صدر قرار گرفت. فابیو آرو رکاب زن ایتالیایی و میکل لاندا اسپانیایی هر دو از تیم آستانه هم به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند