بخوانید، از شکار گربه در آلمان تا حمله آنارشیستها به وزیر یونانی

بخوانید، از شکار گربه در آلمان تا حمله آنارشیستها به وزیر یونانی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شکار ناباورانه گربه ها در آلمان روزنامه آلمانی تاز گزارشی درباره قوانین محدودیتی تازه علیه شکارچیان در ایالت وست فالی شمالی منتشر کرده است. فرماندار

آگهی

شکار ناباورانه گربه ها در آلمان

روزنامه آلمانی تاز گزارشی درباره قوانین محدودیتی تازه علیه شکارچیان در ایالت وست فالی شمالی منتشر کرده است. فرماندار این ایالت که از نمایندگان سبزهای آلمان است قوانین سفت و سختی علیه شکارچیان صادر کرده است و شکار بسیاری از گونه های حیوانی در این ایالت ممنوع شده است. همزمان شلیک بسوی گربه ها در این ایالت ممنوع شده است چرا که در عین ناباوری بسیاری از گربه ها در ماههای اخیر مورد هدف تیر شکارچیان قرار گرفته اند.

اجرای زنده یک آهنگ نیم قرن بعد از آخرین اجرا

پل مک کارتنی، خواننده و آهنگ ساز گروه افسانه ای بیتلها برای اولین بار پس از نیم قرن ترانه دختری دیگر را زنده اجرا کرد. این ترانه بخشی از یکی موفقترین آلبومهای تاریخ یعنی «هلپ» از گروه بیتلهاست. ترانه دختری دیگر را آخرین بار پل مک کارتنی در سال ۱۹۶۶ میلادی به همراه گروه بیتلها اجرا کرده بود. مک کارتنی این ترانه را در ژاپن در تاریخ ۲۸ آوریل شاید برای آخرین بار اجرا کرد.

حمله آنارشیستها به وزیر اقتصاد یونان

یانیس واروفاکیس، وزیر اقتصاد و دارایی یونان می گوید به همراه همسرش مورد حمله آنارشیستهای آتن قرار گرفته اند.

این در حالیست که به گفته آقای وزیر آنها در رستورانی در آتن پایتخت یونان مشغول صرف شام بودند. مهمتر اینکه وزیر جنجالی دولت چپ رادیکال یونان در رستورانی معمولی و در محله ای مردمی ساعتی را سپری می کرده اند.

آنها از سوی مردانی مورد حمله قرار گرفتند که صورتهایشان را پوشانده بود. آنها واروفاکیس و همسرش را مجبور کردند تا بسرعت محله را ترک کنند.
یانیس واروفاکیس تلاش کرده است تا با گروه مردان خشمگین بحث و مذاکره کند اما ظاهرا صحبتهای آقای وزیر تاثیر آنچنانی نداشته است.

مجارستان؛ پیشنهاد تحریک آمیز جنسی در یک برنامه تلویزیونی

مسئولان یک شبکه تلویزیونی برنامه ای واقع نما در مجارستان قول داده اند تا تحقیقات گسترده ای پیرامون پیشنهاد جنسی یکی از نامزدهای این شبکه به نامزد دیگر حین اجرای برنامه انجام دهند. این برنامه هتل ادن نام دارد و در یکی از قسمتها مردی با اصرار زیاد از یکی دیگر از شرکت کنندگان زن می خواهد تا با هم رابطه جنسی برقرار کنند. این در حالیست که شرکت کننده زن این برنامه بارها به او جواب منفی می دهد. این موضوع باعث خشم مخاطبهای این شبکه تلویزیونی شده است. بسیاری این برنامه را حامل پیامهای ضد اخلاقی برای جامعه مجارستان عنوان کرده اند.

صلیب شکسته عامل جمع آوری یک کتاب در روسیه

ناشران و کتابفروشیهای روسیه، کتاب مصور موش، یکی از مشهورترین کتابهای مصوری که داستان فاجعه هولوکاست را شرح می دهد از پیشخوان و ویترینهایشان جمع آوری کرده اند.

آنها دلیل این کار را نقش صلیب شکسته روی جلد این کتاب عنوان کرده اند. ناشران دلیل این کارشان را قوانین سخت دولت روسیه دانسته می گویند ممکن است کتابفروشیهایشان بدلیل این طرح جلد بسته شوند.

این کتاب در سال ۱۹۹۲ برای خالقش آرت اشپیگلمان جایزه پولیتزر ادبیات را به ارمغان آورد و در سال ۲۰۱۳ به زبان روسی ترجمه شد.

روسیه؛ رقصهای اغواکننده در یک بنای یادبود جنگ دوم جهانی

در روسیه سه زن به جرم بی احترامی به یک بنای یادبود جنگ جهانی دوم به زندان و پرداخت جریمه محکوم شدند. دادگاهی در نووروسیسک دو زن رقصنده را به ده روز زندان و نفر سوم را نیز به پرداخت جریمه محکوم کرد.

این زنان روی بنای یادبود قربانیان جنگ دوم جهانی رقصهای اغوا کننده و اروتیک انجام دادند و دادستان شهر این موضوع را مخالف اصول انسانی و احترام به گذشتگان دانست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ویدئویی از فعالیت گدازه‌های آتشفشانی ایسلند پس از چهارمین فوران در چند ماه گذشته

تصاویری از ایسلند؛ گدازه‌های آتشفشانی جاده‌ها را می‌بلعند

گدازه‌ها بر تن سرد و زمستانی ایسلند می‌خزند