استعفای کادر پزشکی تیم بایرن مونیخ

استعفای کادر پزشکی تیم بایرن مونیخ
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شکست سه یک بایرن مونیخ مقابل پورتو تبعات خود را اندک اندک نشان می دهد. هانس ویلهم مولر ولفهارت پزشک تیم بایرن مونیخ که در سال 1977 وارد این باشگاه

آگهی

شکست سه یک بایرن مونیخ مقابل پورتو تبعات خود را اندک اندک نشان می دهد.

هانس ویلهم مولر ولفهارت پزشک تیم بایرن مونیخ که در سال 1977 وارد این باشگاه شده بود، پنجشنبه شب به همراه دستیارانش از کادر پزشکی این تیم استعفا داد.

بایرن که هفته هاست چند تن از بهترین بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در غیاب ریبری ، روبن و آلابا مقابل پروتو شکست سنگینی را متحمل شد.

استعفای پزشک بایرن مونیخ پس از آن صورت میگیرد که ظاهرا عملکرد وی از سوی برخی مسولان باشگاه از جمله کارل هاینس رومنیگه و نیز گواردیولا سرمربی این تیم مورد انتقاد قرار گرفته بود.

با این حال گواردیولا روز جمعه ضمن تکذیب وجود اختلاف میان وی و کادر پزشکی تصمیم به استعفا از سوی دکتر ولفهارت و دستیارانش را یک تصمیم شخصی قلمداد و تاکید کرد به این تصمیم احترام می گذارد.

گواردیولا در حالی این اختلاف را رد می کند که پیش از این متهم شده بود در جریان یکی از دیدارهای تیم اش در رقابت های جام حذفی آلمان به نشانه اعتراض به عملکرد کادر پزشکی برای آنها دست زده بود. او همچنین با رد شایعاتی که حکایت از تصمیم او برای ترک تیم بایرن مونیخ و رفتن به منچستر سیتی دارد، گفته است در مونیخ بسیار خوشبخت است و قصد دارد تا پایان قراردادش در این تیم بماند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تاج رفت؛ پرونده سرمربی تیم ملی و حضور زنان در ورزشگاه‌ بلاتکلیف ماند

چرا قوچان نژاد و سردار آزمون از تیم ملی خداحافظی کردند؟

صعود دو تیم مادریدی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا