پلیس آلمان خانه والدین کمک خلبان پرواز ۹۵۲۵ را تفتیش کرد

پلیس آلمان خانه والدین کمک خلبان پرواز ۹۵۲۵ را تفتیش کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تحقیق درباره کمک خلبان آلمانی هواپیمای سرنگون شده در کوه های آلپ، با تفتیش خانه وی و والدین اش ادامه یافت. به گفته دادستان شواهد حاکی است که اقدام

آگهی

تحقیق درباره کمک خلبان آلمانی هواپیمای سرنگون شده در کوه های آلپ، با تفتیش خانه وی و والدین اش ادامه یافت.

به گفته دادستان شواهد حاکی است که اقدام تعمدی آندراس لوبیتز ۲۸ساله سبب کشته شدن تمامی مسافران پرواز ۹۵۲۵ شرکت جرمن وینگز شده است. پلیس آلمان با ورود به خانه والدین این کمک خلبان در شهر مونتاباور تلاش کرد تا به شواهد و مدارکی برای کشف انگیزه وی دست یابد. در این عملیات یک تن نیز بازداشت شد.

همچنین خانه این کمک خلبان در دوسلدورف نیز تفتیش شد. پلیس امیدوار است بتواند با بررسی اموال ضبط شده از جمله کامپیوتر شخصی وی، معمای سانحه هوایی روز سه شنبه را حل کند. مارکوس نیسچزی، سخنگوی پلیس دوسلدورف می گوید: «مقامات فرانسوی اطلاعات خاصی را درباره آنچه که باید اینجا دنبالش باشیم به ما نداده اند ولی به طور حتم ما تمام آپارتمان را جستجو می کنیم و امیدواریم که سرنخی به دست آید؛چیزی که سرانجام به ماجرای سانحه هواپیما یا شاید انگیزه آن ما را هدایت کند.»

آندراس لوبیتز سپتامبر سال ۲۰۱۳میلادی به شرکت هواپیمایی جرمن وینگز پیوست و سابقه۶۳۰ ساعت پرواز داشت. دادستانی فرانسه می گوید انگیزه این کمک خلبان از برعهده گرفتن هدایت ایرباس۳۲۰ و سرنگون کردن آن روشن نیست. در میان مسافران این پرواز که بارسلون را به مقصد دوسلدوف ترک کرده بود، دو جوان ایرانی نیز به نام های حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی حضور داشتند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سانحه هوایی جرمن وینگز؛ دیدار تلخ خانواده قربانیان از محل مرگ نزدیکان

دادستان مارسی: احتمالا کمک خلبان عامل اصلی سقوط ایرباس آلمانی است

متهم اصلی سقوط ایرباس آلمانی عاشق پرواز بوده است