آمریکا: کیلا مولر در حملات هوایی اردن کشته نشده است

آمریکا: کیلا مولر در حملات هوایی اردن کشته نشده است
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دولت آمریکا روز سه شنبه مرگ کیلا مولر، گروگان آمریکایی گروه دولت اسلامی را تایید اما کشته شدن او طبق گفته این گروه، در حملات هوایی ائتلاف بین المللی

آگهی

دولت آمریکا روز سه شنبه مرگ کیلا مولر، گروگان آمریکایی گروه دولت اسلامی را تایید اما کشته شدن او طبق گفته این گروه، در حملات هوایی ائتلاف بین المللی را رد کرد.

واشنگتن می گوید شواهدی در دست دارد که نشان می دهد در منطقه ای که هفته گذشته توسط اردن بمباران شد، هیچ غیر نظامی حضور نداشته است.

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در گفتگویی که با وب سایت خبری بازفید انجام داد گفت که از شنیدن خبر کشته شدن خانم مولر بسیار متاثر شده است.

آقای اوباما تاکید کرد: «ما به این سیاست که نباید به یک سازمان مانند داعش باج پرداخت کنیم، پایبند خواهیم بود و دلیل آن این است که اگر دست به چنین اقدامی بزنیم، نه تنها کشتار مردم بی گناه توسط آنها را تامین مالی و سازمان شان را تقویت می کنیم، بلکه در واقع شهروندان آمریکایی را بیشتر هدف آدم ربایان قرار می دهیم.»

کیلا مولر برای یک سازمان امدادرسانی کار می کرد و در اوت سال ۲۰۱۳ در شهر حلب سوریه ربوده شد. او در شهر پرسکات آمریکا زندگی می کرد. خانواده مولر در مقابل خبرنگاران از خودگذشتگی کیلا می گوید.

لوری لایون، خاله خانم مولر گفت: «کیلا می خواست به کسانی که رنج می برند کمک کند، چه در پرسکات شهر زادگاهش چه در آنسوی دنیا. او در سن ۲۶ سالگی، کارهای زیادی برای مردم کرد.»

کیلا مولر چهارمین گروگان آمریکایی گروه دولت اسلامی است که کشته شده است. قبل از او، دو خبرنگار و یک امدادگر دیگر آمریکایی توسط این گروه سر بریده شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کشته شدن فرمانده ارشد سپاه در حمله هوایی به ساختمانی در کنار سفارت ایران در دمشق

انفجار مرگبار در منطقه تحت کنترل طرفداران ترکیه؛ خودروی بمب‌گذاری شده در بازاری در شمال سوریه ترکید

حمله هوایی شبانه به شرق سوریه؛ بهروز واحدی از اعضای سپاه پاسداران ایران کشته شد