تایوان؛ افزایش تعداد قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری در تایپه

تایوان؛ افزایش تعداد قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری در تایپه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

صحنه سقوط هواپیمای ترانس آسیای تایوان که در رودخانه ای در تایپه سقوط کرد، بطور تصادفی توسط یک راننده فیلم برداری شده است. این ویدئو توسط بسیاری از

آگهی

صحنه سقوط هواپیمای ترانس آسیای تایوان که در رودخانه ای در تایپه سقوط کرد، بطور تصادفی توسط یک راننده فیلم برداری شده است. این ویدئو توسط بسیاری از شبکه های تلویزیونی پخش شد.

هواپیما که حامل ۵۸ مسافر و خدمه پرواز بود اندک زمانی پس از بلند شدن از باند فرودگاه تایپه، پایتخت سقوط کرد. گزارش های تکمیلی از کشته شدن ۲۳ سرنشین و مفقود شدن ۲۰ نفر دیگر خبر می دهند. با این حال ۱۵ نفر از سرنشینان این هواپیما که در میان آنها یک کودک هم دیده می شود، جان سالم بدر برده اند.

با خارج کردن جعبه سیاه هواپیما، تحقیقات درباره علل سقوط این هواپیمای ترانس آسیای تایوان آغاز شده است. آخرین صدایی که از داخل هواپیما شنیده شده، صدای خلبان هواپیماست که کد واژه ای حاکی از شرایط اضطراری را تکرار و از خاموش شدن موتور هواپیما خبر می دهد که توسط بخش کنترل ترافیک هوایی ضبط شده است.

در هنگام غروب خورشید به وقت تایوان، بدنه هواپیمای سقوط کرده از داخل رودخانه بیرون کشیده شد، با این حال تلاشها برای یافتن سرنشینان گم شده ادامه دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

در بحبوحه تنش با چین، تایوان از نخستین زیردیایی ساخت خود رونمایی کرد

رکورد تازه حضور نیروهای نظامی چین اطراف تایوان؛ تایپه: ۱۰۳ هواپیمای چینی را شناسایی کردیم

تایوان در پی مخالفت چین از مجمع سالانه سازمان جهانی بهداشت حذف شد