دادگاه رسیدگی به رسوایی جنسی دیگری از استراوس کان آغاز شد

دادگاه رسیدگی به رسوایی جنسی دیگری از استراوس کان آغاز شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دومینیک استراوس کان، سیاستمدار فرانسوی و رئیس پیشین صندوق بین المللی پول که پیش از این با چند رسوایی جنسی مواجه بوده، روز دوشنبه در ارتباط با رسیدگی

آگهی

دومینیک استراوس کان، سیاستمدار فرانسوی و رئیس پیشین صندوق بین المللی پول که پیش از این با چند رسوایی جنسی مواجه بوده، روز دوشنبه در ارتباط با رسیدگی به پرونده مربوط به یک شبکه فحشا، در دادگاه جنایی شهر لیل در شمال فرانسه حاضر شد.

در این پرونده که به اتهامات ۱۴ نفر رسیدگی می شود، آقای استراوس کان متهم به عضویت در یک شبکه فحشا است که زنان روسپی را برای شرکت در مهمانی های ویژه در چند شهر بزرگ از جمله پاریس و لیل به کار می گرفته است.

علاوه بر دومینیک استراوس کان، یکی از اعضای اصلی این شبکه به نام دومینیک آلدروایرلد نیز روز دوشنبه در دادگاه حاضر شد. او که به نظر می رسید بیشتر به جنبه تبلیغاتی این دادگاه برای خود اهمیت می داد، گفت: “تردیدی نیست که جلسه دادگاه یک شوی جالب و پر از تفریح خواهد بود.” او اضافه کرد که: “البته فرد اصلی در این پرونده استراوس کان است که شهرت مرا خدشه دار کرده است.”

به گفته وکیل مدافع استراوس کان، او شرکت در این مهمانی ها را تکذیب نکرده، اما اطلاع داشتن از حضور روسپیان در این مهمانی ها را رد کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رییس صندوق بین المللی پول به اتهام تشکیل باند فحشا محاکمه می شود

پیروزی روسپی‌ها؛ دادگاه حقوق بشر اروپا با بررسی تقاضای تجدید نظر در قانون تن‌فروشی فرانسه موافقت کرد

افزایش نگران‌کننده نرخ اعدام‌ در ایران؛ شهروز سخنوری به جرم قاچاق انسان به دار آویخته شد