مارسل هیرشر، سلطان بی و چون و چرای اسلالوم

مارسل هیرشر، سلطان بی و چون و چرای اسلالوم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جام جهانی اسکی آلپاین با سومین قهرمانی پی در پی مارسل هیرشر همراه شد. این اسکی باز مشهور اتریشی که با این قهرمانی سلطان بی چون و چرای اسکی اتریش لقب

آگهی

جام جهانی اسکی آلپاین با سومین قهرمانی پی در پی مارسل هیرشر همراه شد.

این اسکی باز مشهور اتریشی که با این قهرمانی سلطان بی چون و چرای اسکی اتریش لقب گرفت، در ماده مارپیچ کوچک که روز سه شنبه در ارتفاعات زاگرب برگزار شد با ثبت زمان یک دقیقه و 55 ثانیه و 96 هزارم ثانیه زودتر از سایرین از خط پایان گذشت.

فلیکس نورودر آلمانی نیز در این مسابقه خوش درخشید و تنها با هشتاد و یک صدم ثانیه اختلاف، دوم شد. او در جدول رده بندی اسلالوم همچنان با
چهار امتیاز اختلاف نسبت به هیرشر پیشتاز است. اما در جدول کلی رده بندی جام جهانی هیرشر به تنهایی و با اختلاف زیاد صدر را در اختیار دارد.

در نهایت این سباستین فُس سوله واگ نروژی بود که بعنوان نفر سوم روی سکو رفت. اختلاف زمانی این اسکی باز 23 ساله با هیرشر از مرز یک ثانیه عبور کرد.

قهرمانی استفان کرافت در اسکی پرش

مرحله پایانی رقابتهای قهرمانی اسکی پرش موسوم به «چهار تپه» روز سه شنبه در اتریش برگزار شد و استفان کرافت اتریشی با پرشی 271.1 متری، در مجموع دو حرکت، ضمن سوم شدن در این مرحله، عنوان قهرمانی کلی این رقابتها را بدست آورد.

میکائیل های بوئک دیگر هموطن او در مرحله چهارم و پایانی عالی ظاهر شد و با ثبت 288.4 متر، بهترین نتیجه را از آن خود کرد. همین درخشش باعث شد او در مجموع بعنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرچمدار کاروان ایران اولین «دوپینگی» المپیک پکن؛ ادامه تمرین ستاره ۱۵ساله روس با جود تست مثبت

عنوان سریع‌ترین یخ‌نورد دنیا به یک ایرانی رسید، محسن بهشتی‌راد در سوئیس بر قله ایستاد

پایان مسابقات جهانی کوهنوردی با اسکی در سوئیس با معرفی تیم های برگزیده