سوریه؛ دیدار بشار اسد از خط مقدم درگیری ها در شب سال نو میلادی

سوریه؛ دیدار بشار اسد از خط مقدم درگیری ها در شب سال نو میلادی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رسانه های دولتی سوریه ویدئویی منتشر کرده اند که نشان می دهد بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در شب سال نو میلادی دیداری غیر منتظره از نیروهای ارتشی داشته

آگهی

رسانه های دولتی سوریه ویدئویی منتشر کرده اند که نشان می دهد بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در شب سال نو میلادی دیداری غیر منتظره از نیروهای ارتشی داشته است. محل این دیدار هماهنگ شده در خط مقدم درگیری ها در منطقه جوبر در حومه دمشق بوده است.

این منطقه که در ماههای گذشته محل درگیری میان نیروهای دولتی و نیروهای مخالف دولت بوده، روز چهارشنبه ۳۱ دسامبر و پیش از دیدار بشار اسد، تحت شدیدترین حملات هوایی نیروهای دولتی بوده است. درگیری های در سوریه در حالی بشدت ادامه دارد که گروه داعش بخش بزرگی از خاک سوریه را تحت کنترل خود دارد. همچنین در بخشی از این فیلم که رسما از سوی دفتر ریاست جمهوری سوریه منتشر شده، بشار اسد با سربازان و حامیانش مشغول صرف شام است. اسد از زمان آغاز بحران که چهار سال پیش بود، بندرت در منظر عمومی ظاهر شده است.

به گفته سازمان ملل متحد بیش از ۲۰۰ هزار نفر از آغاز درگیری ها در سوریه کشته شده اند که بسیاری از آنها غیر نظامی و از جمله زنان و کودکان بوده اند و تنها در سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۶ هزار نفر در این کشور کشته شده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتشار ویدئویی از دو گروگان ایتالیایی در سوریه

حمله هوایی شبانه به شرق سوریه؛ بهروز واحدی از اعضای سپاه پاسداران ایران کشته شد

تظاهرات مخالفان اسد در سیزدهمین سالگرد قیام؛ چهار کشور غربی: جنگ در سوریه تمام نشده است