سرنوشت دهها مسافر کشتی «نورمن آتلانتیک» نامعلوم است

سرنوشت دهها مسافر کشتی «نورمن آتلانتیک» نامعلوم است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اعلام اخبار متناقض درباره تعداد تلفات کشتی مسافربری یونانی، سوالات زیادی را در یونان و ایتالیا بوجود آورده است. به گفته مقامات رسمی آخرین گروه از

آگهی

اعلام اخبار متناقض درباره تعداد تلفات کشتی مسافربری یونانی، سوالات زیادی را در یونان و ایتالیا بوجود آورده است. به گفته مقامات رسمی آخرین گروه از مسافران کشتی نورمن آتلانتیک روز دوشنبه به بندر «باری» ایتالیا منتقل شدند اما هنوز رقم دقیقی از سرنشینان کشتی در دست نیست.

با این حال دادستان شهر «باری» می گوید: “شکی نداریم که در عرشه این کشتی مهاجران غیرقانونی حاضر بوده است و بالطبع برخی از کارکنان سعی کرده اند تا آنها را مخفی کنند و حالا واهمه ما از این است که حین وارسی کشتی با اجساد بیشتری مواجه شویم.”

به گفته رسانه های ایتالیایی وضعیت ۱۷۸ تن از مسافران این کشتی نامشخص است. نام برخی از این مسافران در هیچکدام از فهرستهای مسافران نجات یافته موجود نیست و بیم آن می رود که تعداد کشته از دهها تن که در اعلامهای رسمی عنوان شده است، بسیار بیشتر باشد.

این کشتی که از شهر پاتراس یونان به جزیره آنکونای ایتالیا می رفت در میانه راه طعمه حریق شد و ساعتها بسیاری از مسافران با مساله مرگ و زندگی دست و پنجه نرم کردند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جنجال در ایتالیا بر سر تعطیلی یک مدرسه برای عید فطر

سالی یک میلیون یورو در حوض ترِوی رم؛ سکه‌هایی که گردشگران در آب‌نماها می‌ریزند کجا می‌رود؟

شکاف بین راست‌های افراطی برای انتخابات اروپا؛ اختلاف‌ها بر سر چیست؟