مجله فوتبال؛ اولین شکست تاریخ آلمان در برابر لهستان

مجله فوتبال؛ اولین شکست تاریخ آلمان در برابر لهستان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

رقابت های لیگ های مختلف متوقف شده است و در همین حال تیم های ملی فوتبال مشغول انجام مسابقات خود هستند. اسپانیا در برابر اسلواکی متحمل شکست شد و برای آلمان هم شرایط بهتر از اسپانیا نبود.

در دومین مسابقه از مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های اروپای سال ۲۰۱۶، لهستان با نتیجه دو بر صفر آلمان را شکست داد. در این دیدار، آرکادیوش میلیک و سباستین میلا دو گل لهستان را به ثمر رساندند تا لهستان برای اولین بار در تاریخ آلمان را شکست دهد. آلمان در مجموع هجده دیدار گذشته خود با لهستان دوازده پیروزی و شش مساوی به دست آورده بود.

اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان در این مورد می گوید: “ما امیدوار بودیم که عملکرد بهتری داشته باشیم. اینجا در ورشو با فضایی عالی مواجه شدیم. به نظرم ما تیم بهتری بودیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما لهستان خیلی خوب و منظم بازی کرد. آنها مترصد فرصت بودند و از آن خیلی خوب استفاده کردند و در انتها دو بر صفر برنده شدند.”

شخصیت های موفق و ناموفق هفته

شخصیت موفق هفته، جورجو کیه لینی، بازیکن تیم ملی ایتالیاست. کیه لینی در دیدار این تیم در برابر آذربایجان که در پالرمو برگزار شد دو گل زد تا ایتالیا پیروز میدان شود. ایتالیا با این پیروزی شمار امتیازات خود در گروه اچ را به شش رساند تا به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به کرواسی در صدر جدول قرار گیرد.

شخصیت ناموفق هفته هم خود جورجو کیه لینی است که در همین بازی تک گل تیم آذربایجان را به ثمر رساند. کیه لینی در شرایطی گل به خودی زد که دقیقه ۷۶ بود و چنانچه نمی توانست در دقیقه ۸۲ این گل را جبران کند، ایتالیا در خانه در برابر آذربایجان متوقف می شد و سه امتیاز شیرین خانگی را از دست می داد.

تقویم تاریخ

در سیزدهم اکتبر ۲۰۰۶ فیفا تصمیم گرفت کامرون را به دلیل نوع لباسش مجازات کند. فیفا تصمیم گرفت از تیم کامرون که برای رسیدن به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ در تلاش بود، شش امتیاز کسر کند و این مجازات به این دلیل بود که شیرهای رام ناشدنی از لباسی استفاده کرده بودند که شورت و پیراهن آن سر هم بود اما فیفا اعلام کرده بود که این خلاف قوانین است و کامرون باید از شورت و پیراهن ورزشی جدا از هم استفاده کند. کامرون قبلا هم در جام جهانی ۲۰۰۲، مقررات پوششی فیفا را با پوشیدن پیراهن های بدون آستین نقض کرده بود.

پیش بینی خبرنگاران ورزشی یورونیوز

بیشتر خبرنگاران ورزشی یورونیوز برای بازی های هفته آینده تساوی یک بر یک منچستر سیتی در برابر تاتنهام را پیش بینی کرده اند برای مسابقات دیگر هم برد دو بر یک مارسی در برابر تولوز و تساوی بدون گل گالاتاسرای در برابر فنر باغچه پیش بینی شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟