مجله فوتبال؛ پیروزی های پرگل آتلتیکو مادرید و بارسلونا

مجله فوتبال؛ پیروزی های پرگل آتلتیکو مادرید و بارسلونا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

دررقابت های آخر هفته گذشته لالیگا، نوزده گل به ثمر رسید که از این تعداد ده گل در مسابقات دو تیم آتلتیکو مادرید و بارسلونا رقم خورد.

در هفته ششم رقابت های لیگ اسپانیا، آتلتیکو مادرید در خانه میزبان سویا بود که با نتیجه چهار بر صفر میهمان خود را در هم کوبید. در این دیدار پر برخورد که هفت کارت زرد برای بازیکنان دو تیم به همراه داشت، کوکه، نیگِز، رائول گارسیا و رائول خیمنِز برای آتلتیکو گلزنی کردند. آتلتیکو با این پیروزی در رده سوم جدول جای گرفت.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته هم، بارسلونا با نتیجه شش بر صفر گرانادا را شکست داد. در این دیدار که در ورزشگاه نیو کمپ برگزار شد، نیمار هت تریک کرد، لیونل مسی دو گل زد و ایوان راکیتیچ هم یک بار دروازه گرانادا را باز کرد تا این تیم با شکستی سنگین بارسلون را ترک کند. بارسا با این پیروزی شمار امتیازات خود را به شانزده رساند و به تنهایی در صدر جدول لالیگا قرار گرفت.

پیش بینی مسابقات هفته آینده

بیشتر خبرنگاران ورزشی یورونیوز، برد سه بر یک چلسی در برابر آرسنال را پیش بینی کرده اند. برای مسابقه بین دو تیم یوونتوس و رم، برد دو بر یک یوونتوس پیش بینی شده و براساس این پیش بینی، پاری سن ژرمن هم دو بر صفر موناکو را شکست خواهد داد.

شخصیت های موفق و ناموفق هفته

ماسیمیلیانو الگری که در این فصل هدایت یوونتوس را بر عهده گرفته، اولین سرمربی تاریخ این تیم است که هر پنج بازی ابتدایی فصل را با پیروزی به پایان برده است و این پیروزی ها در شرایطی رقم خورده که یوونتوس حتی یک گل هم دریافت نکرده است.

از دیگر شخصیت های موفق هفته می توان به فرانچسکو توتی اشاره کرد، بازیکنی که در سی و هشتمین سالگرد تولدش برای هفتصد و یازدهمین بار با پیراهن رم به میدان رفت. این بازیکن نزدیک به 22 سال است که برای رم بازی می کند و یکی از اسطوره های این باشگاه به شمار می رود.

شخصیت ناموفق هفته، ایوان زامورانوی شیلیایی است که زمانی برای تیم هایی مطرح از جمله اینتر میلان و رئال مادرید بازی می کرد. ظاهرا آقای زامورانو به دلایلی ورشکست شده است و میزان بدهی های وی بالغ بر سه میلیون یورو است. گفته می شود چنانچه این بدهی ها پرداخت نشود، وی با مجازات زندان روبرو می شود.

تقویم تاریخ

در بخش تقویم تاریخ به بیست و نهم سپتامبر سال 2007 باز می گردیم تا ببینیم در این روز چه اتفاقی در دنیای فوتبال رخ داده است.

در این تاریخ رکورد گلزنی در یک مسابقه فوتبال لیگ برتر انگستان شکسته شد و این اتفاق در جریان بازی بین دو تیم پورتموث و ردینگ رقم خورد. در این مسابقه پورتموث با نتیجه هفت بر چهار حریف خود را مغلوب کرد تا در یک مسابقه لیگ برتر یازده گل به ثمر رسد. این رکورد متعلق به لیگ برتر است و برای سایر رقابت های فوتبال انگلستان رکوردهای دیگری وجود دارد که از پرگلترین آنها می توان به برد دوازده بر صفر ناتینگهام فارست در برابر لستر اشاره کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

سایه یک بوسه بر قهرمانی در جام جهانی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا برکنار شد

باز شدن پرونده اتهام «آزار جنسی» برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا؛ مادر روبیالس اعتصاب غذا کرد