مجله فوتبال؛ برد کم فروغ آرژانتین و سوئیس، پیروزی پر گل فرانسه

مجله فوتبال؛ برد کم فروغ آرژانتین و سوئیس، پیروزی پر گل فرانسه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

در یکی از مسابقات روز یکشنبه جام جهانی برزیل، فرانسه با نتیجه سه بر صفر هندوراس را در هم کوبید. در این مسابقه کریم بنزما، گل های اول و سوم فرانسه را به ثمر رساند و گل دوم این مسابقه هم حاصل تلاش این بازیکن بود.

بر روی گل دوم بنزما توپ را به تیر دوازه هندوراس کوبید که این توپ پس از برخورد به تیر دروازه به دروازه بان هندوراس برخورد کرد و وارد دروازه شد. شکست هندوراس در شرایطی رقم خورد که این تیم از دقیقه ۴۳ به بعد ده نفره به بازی ادامه داد.

در دیگر مسابقه این گروه هم، سوییس با نتیجه دو بر یک اکوادور را شکست داد. در این دیدار اننر والنسیا تک گل اکوادور را در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند. ادمیر مهمدی در دقیقه ۴۸ بازی را برای سوئیس به تساوی کشید و هریس صفروویچ هم در واپسین لحظات بازی گل پیروزی بخش سوئیس را وارد دروازه اکوادور کرد.

در این گروه، فرانسه هم امتیاز با سوئیس و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد.

آرژانتین هم در اولین مسابقه خود در جام جهانی برزیل با نتیجه دو بر یک بوسنی و هرزگووین را از پیش رو برداشت. در دقیقه سه این بازی لیونل مسی ضربه ای آزاد بر روی دروازه بوسنی هرزگووین زد و این توپ با برخورد به سئاد کولاشیناچ، بازیکن بوسنی به گل تبدیل شد.

بازی با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۵ لیونل مسی با یک حرکت فردی و گذشتن از دو مدافع بوسنی گل دوم آرژانتین را به ثمر رساند. پس از این ایبیشویچ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد تک گل بوسنی را وارد دروازه آرژانتین کرد.

گروه اف، شاهد جدال ایران ونیجریه

دومین مسابقه گروه اف بین تیم های ایران ونیجریه در کوریتیبا برگزار می شود. این مسابقه می تواند برای هریک از دو تیم مایه امیدواری باشد.

ملی پوشان ایرانی در حالی روز دوشنبه مصاف نیجریه می روند که در
دو ماه گذشته، اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذارده اند.

شاگردان کارلوس کیروش امیدوارند تا در این بازی نتیجه ای خوب به دست آورند تا بتوانند با اعتماد به نفس بیشتری این تورنومنت را ادامه دهند. در آخرین اخبار، اعلام شده که هاشم بیک زاده دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و با دیگر بازیکنان تمرین کرده اما بعید به نظر می رسد که به بازی با نیجریه برسد.

از سوی دیگر نیجریه هم در شرایطی پای به میدان این مسابقه می گذارد که از بعد از جام جهانی ۱۹۹۸ عملکرد چندان مطلوبی در جام جهانی نداشته است و قصد دارد تا به زعم خود با شکست ایران این جام جهانی را خوب شروع کند.

این مسابقه برای ایران و نیجریه از اهمیت خاصی برخوردار است و هر دو تیم برای صعود از این گروه چشم به برد دارند. حال باید دید کدام تیم می تواند این جدال را به نفع خود تمام کرده و به بازی های بعد خود بیاندیشد.

جدال دو غول فوتبال اروپا در گروه جی

مسابقات گروه جی هم روز دوشنبه با بازی آلمان و پرتغال در سالوادور آغاز می شود، جایی که جدال اصلی برای صعود از این گروه بین این دو تیم است.

در تیم آلمان، یواخیم لوو اعلام کرده که شاگردانش از نظر مصدومیت مشکلی ندارند و آماده برای مسابقه با پرتغال هستند.

باستین شواین اشتایرگر روز شنبه توسط یک بالگرد به بیمارستانی در نزدیکی کمپ آلمان در سانتا کروز منتقل شده بود و این نگرانی هایی را در مورد این بازیکن به وجود آورده بود اما یواخیم لوو اعلام کرد که این تنها برای اطمینان از سلامتی این بازیکن بوده است. شواین اشتایگر بعدا به اردوی آلمان ملحق شد تا در بازی این تیم در برابر پرتغال به میدان رود.

آلمان و پرتغال در جام جهانی تاکنون یک بار با یکدیگر برخورد کرده اند که آن در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ بوده و با برد آلمان به پایان رسیده است.

در تیم پرتغال هم کریستیانو رونالدو تقریبا ازبند مصدومیت رها شده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته تا در برابر آلمان به میدان رود.

آگهی

پیش تر نگرانی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ ، بازی در برابر آلمان را از دست بدهد. پرتغال به همراه آلمان دو بخت صعود از گروه جی به شمار می روند اما فوتبال نشان داده که هیچ چیز از قبل قابل پیش بینی نیست و نتیجه اسپانیا در برابر هلند موید این امر است.

  • برد ایران در برابر نیجریه، پیش بینی خبرنگاران ورزشی یورونیوز*

حال به پیش بینی تیم ورزشی یورونیوز درباره مسابقات روز دوشنبه می رسیم. پیش بینی در مورد فوتبال واقعا دشوار است چرا که فوتبال همانند ریاضی نیست. شما می توانید با مراجعه به صفحه فیس بوک یورونیوز پیش بینی های خود از نتایج مسابقات را زیر هشتگ “The Corner Scores” با دیگران به اشتراک بگذارید.

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_GB/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));Post by euronews.

خبرنگاران تیم ورزشی یورونیوز که از سیزده زبان تشکیل شده، برای بازی ایران و نیجریه برد دو بر یک ایران را پیش بینی کرده اند که امیدواریم این نتیجه برای ملی پوشان شایسته ایرانی به دست آید. برد دو بر یک آلمان در برابر پرتغال نیز پیش بینی شده و بنا بر این پیش بینی، آمریکا و غنا هم به تساوی دو بر دو دست خواهند یافت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شگفتی‌سازی تیم ملی نوجوانان ایران ادامه می‌یابد؟ انگلستان دومین حریف ایران در جام جهانی

واکنش‌ها به اسطوره فوتبال جهان؛ «پله رفته است اما جادویش باقی می‌ماند»

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز نهم؛ برزیل و پرتغال صعود به مرحله یک هشتم را نهایی کردند