مجله هفتگی فوتبال، رئال مادرید در صدر جدول لالیگا

مجله هفتگی فوتبال، رئال مادرید در صدر جدول لالیگا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

در لالیگای اسپانیا، یک بار دیگر جایگاه تیم ها در جدول تغییر کرد. در این هفته، رئال مادرید پیروز شد و بارسلونا هم می دانست که حق اشتباه ندارد، اما در شهر سن سباستین، بازیکنان بارسا خوب ظاهر نشدند و علیرغم تک گل مسی، رئال سوسیه داد با نتیجه سه بر یک بارسا را شکست داد. کاتالان ها در هشت بازی پس از تعطیلات زمستانی ده امتیاز از دست داده اند.

برای آتلتیکو مادرید هم سرنوشت مشابهی رقم خورد. این تیم در پامپلونا مغلوب اوساسونای آماده شد. بازیکنان اوساسونا در همان نیمه اول سه گل به ثمر رساندند و کار را تمام کردند.

با این نتایج، رئال مادرید به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت. بارسلونا و آتلتیکو مادرید هم در رده های دوم و سوم هستند.

چهاردهمین پیروزی پیاپی بایرن مونیخ

در بوندس لیگا، بایرن مونیخ به چهاردهمین پیروزی پیاپی خود رسید. این ششمین پیروزی بایرن بود که در آن باواریایی ها هیچ گلی دریافت نکردند.

شاگردان پپ گواردیولا در ورزشگاه خانگی هانوفر این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست دادند.

در جدول بوندس لیگا، بایرن مونیخ با نوزده امتیاز اختلاف نسبت به بایر لورکوزن صدرنشین بلامنازع است. لورکوزن دوم است و دورتموند هم در رده سوم جدول قرار دارد.

جشنواره گل آژاکس

در لیگ هلند، آژاکس پس از شکست غیر منتظره در برابر سالزبورگ اتریش در لیگ اروپا، به فرم خوب خود بازگشت و آلکمار را با نتیجه چهار بر صفر در هم کوبید.

توئنته و فاینورد نیز با یکدیگر مساوی شدند تا آژاکس جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را تثبیت کند. هم اکنون اختلاف امتیاز آژاکس با توئنته شش امتیاز است.

شهرآورد استانبول به نفع گالاتاسرای پایان یافت

به ترکیه می رویم، جایی که در آن شهرآورد استانبول بین تیم های گالاتاسرای و بشیکتاش برگزار شد و همانند بازی رفت، زرد و قرمز پوشان گالاتاسرای برنده این نبرد دشوار بودند. تک گل گالاتاسرای که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، رکورد شکست ناپذیری روبرتو مانچینی در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای را بهبود بخشید.

در جدول سوپر لیگ ترکیه، سه جایگاه اول به تیم های استانبولی تعلق دارد و فنرباغچه در صدر است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟