حضور موفق ایرباس در نمایشگاه صنایع هوایی دوبی

حضور موفق ایرباس در نمایشگاه صنایع هوایی دوبی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شرکت هواپیماسازی ایرباس با مدل جدید آ320 در نمایشگاه صنایع هوایی دوبی درخشید. این شرکت موفق شد 50 فروند هواپیما به شرکت کویتی آلافکو بفروشد. این شرکت کویتی در آینده سی فروند هواپیمای دیگرهم می خرد.

خبرنگار یورونیوز در این نمایشگاه با توم اندرس، مدیر عامل شرکت ایرباس گفتگو کرده است.

يورونيوز:این سفارش نشاندهنده افزایش سفارشات نسبت به نمایشگاه صنایع هوایی در پاریس است.

توم اندرس، مدیر عامل شرکت ایرباس:خوب ، این به معنی افزایش تقاضا برای هواپیمای غول پیکر ایرباس آ320 است. ما در سال جاری سفارش باورنکردنی 1200 فروند هواپیما را داشتیم. بنابراین ، خرید و فروش این نوع هواپیما بسیار موفق است که این جای شگفتی نیست. مصرف سوخت در این مدل پانزده درصد از سایر هواپیماهای نو و سی درصد از هواپیماهای قدیمی کمتر است. در شرایطی که قیمت سوخت بیش از یکصد دلار در هر بشکه است . کم مصرف بودن یک نکته مهم است.

یورونیوز : نمایشگاه صنایع هوایی دوبی تا حد مهم است؟

توم اندرس، مدیر عامل شرکت ایرباس: این نمایشگاه یکی از مهم ترین نمایشگاههای صنایع هوایی جهان است. بدون شک با اهمیت ترین نمایشگاه در منطقه خاورمیانه، منطقه ای که روند رشد سریعی دارد.
رشد ترافیک هوایی در خاورمیانه و آسیا بالاتر از حد متوسط است و به طور وضوح در ده و بیست سال آینده هم ترافیک هوایی در این منطقه سریعترین رشد را در جهان خواهد داشت.

یورونیوز : بحران کنونی اروپا چه تاثیری بر ایرباس داشته است؟

توم اندرس، مدیر عامل شرکت ایرباس: جالب است. در نیمه نخست سال ما اروپائیان انقلاب در کشورهای عربی را دنبال می کردیم و فکر می کردیم که چه تاثیری بر تجارت ما خواهد داشت.
در حال حاضر همکاران عرب به اروپا نگاه می کنند و از خودشان می پرسند بحران مالی اروپا چه تاثیری بر اقتصاد اروپا و جهان خواهد داشت.اما وضعیت در اینجا هنوز هم بسیار خوب است.

خبرنگار یورونیوز در محل این نمایشگاه می گوید:کاهش مصرف انرژی و تولید گازهای گلخانه ای چالش مدل جدید ایرباس آ320 بود. این تعداد سفارش جدید در نمایشگاه صنایع هوایی دوبی نشان از موفقیت ایرباس دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها