NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
دادن خوراکی‌های منجمد به حیوانات در باغ‌وحش رم به دلیل گرمای هوا
به روز شده در:

ویدیوها. لذت یخمک در گرماگرم تابستان برای جانوران باغ وحش رم

با توجه به اینکه موج گرما رم را فرا گرفته، مسئولان باغ وحش در پایتخت ایتالیا برای خنک شدن حیوانات خوراکی‌های یخ‌زده به آنها میدهند.

با توجه به اینکه موج گرما رم را فرا گرفته، مسئولان باغ وحش در پایتخت ایتالیا برای خنک شدن حیوانات خوراکی‌های یخ‌زده به آنها میدهند.

شهرداری رم هشدار سطح ۳ گرما، که بالاترین سطح هشدار در این زمینه است را صادر کرده و انتظار می‌رود دمای هوا در این شهر طی چند روز آینده به ۳۸ درجه سانتی‌گراد برسد که می‌تواند خطرات جدی برای سلامت انسان و نیز حیوانات به همراه داشته باشد.

نگهبانان باغ‌وحش میوه و سبزیجات یخ‌زده‌ را به گیاه‌خوارانی مانند لمورها و تامارین‌ها می‌دهند در حالیکه ببرها، فوک‌ها و خرس‌های قهوه‌ای با گوشت یا ماهی منجمد تغذیه می‌شوند.

ببر هفت‌ماهه‌ای که اولین تابستان خود را در شهر رم سپری می‌کند کنجکاوانه به گوشت یخ‌زده نگاه می‌کند و آن را با بازیگوشی تمام این طرف و آن طرف می‌چرخاند.

دو فوک که از ورشو به پایتخت ایتالیا منتقل شده‌اند با ذوق مشغول خوردن ماهی هستند و منتظرند که یخ آن به طور کامل آب شود تا آنرا راحت‌تر به دندان بکشند.

لمورها با زیرکی طناب بستنی یخی را به سمت خود می‌کشیدند و تامارین‌ها تلاش می‌کردند یخمک‌ها را بدون اینکه سبیل‌های بلندشان مزاحم ایجاد کند، لیس بزنند.

یکی از نگهبانان باغ وحش می‌گوید: «ما دائماً بر حیوانات نظارت داریم و نحوه تغذیه آنها را کنترل می‌کنیم تا مطمئن شویم شرایطی عادی را پشت سر می‌گذارند.»

آگهی
آگهی

تازه‌ترین ویدیو

آگهی
آگهی
آگهی