تصاویری از سیدنی استرالیا؛ هزاران نفر در حمایت از فلسطینیان تظاهرات کردند

ویدیوها. تصاویری از سیدنی استرالیا؛ هزاران نفر در حمایت از فلسطینیان تظاهرات کردند

هزاران نفر در سیدنی استرالیا در حمایت از فلسطینیان و همزمان با ادامه شدیدترین تنش چند سال اخیر بین دولت اسرائیل و یهودیان با ساکنان عرب کرانه باختری و باریکه غزه، تظاهرات کردند. این تظاهرات به مناسبت «یوم النکبه»، روز تاسیس اسرائیل در ۱۴ مه ۱۹۴۸ میلادی برگزار شد. یوم النکبه نامی است که فلسطینیان به این روز داده‌اند و این روز و بیرون رانده شدن صدها هزار فلسطینی از خانه و کاشانه‌هایشان را عزا می‌گیرند.ارتش اسرائیل همچنان از هوا و زمین غزه را می‌کوبد و حماس به راکت‌پرانی به مناطقی در آنسوی مرز غزه در اسرائیل ادامه می‌دهد. در حملات امروز شنبه اسرائیل به غزه ۱۳ نفر کشته شدند، ۸ نفر از کشته‌شدگان کودک هستند. از آغاز موج جدید خشونت‌، ۱۴۰ نفر در غزه بر اثر حملات ارتش اسرائیل کشته شده‌اند. هشت نفر نیز بر اثر اصابت راکت‌های حماس در اسرائیل کشته شده‌اند.

هزاران نفر در سیدنی استرالیا در حمایت از فلسطینیان و همزمان با ادامه شدیدترین تنش چند سال اخیر بین دولت اسرائیل و یهودیان با ساکنان عرب کرانه باختری و باریکه غزه، تظاهرات کردند. این تظاهرات به مناسبت «یوم النکبه»، روز تاسیس اسرائیل در ۱۴ مه ۱۹۴۸ میلادی برگزار شد. یوم النکبه نامی است که فلسطینیان به این روز داده‌اند و این روز و بیرون رانده شدن صدها هزار فلسطینی از خانه و کاشانه‌هایشان را عزا می‌گیرند.
ارتش اسرائیل همچنان از هوا و زمین غزه را می‌کوبد و حماس به راکت‌پرانی به مناطقی در آنسوی مرز غزه در اسرائیل ادامه می‌دهد. در حملات امروز شنبه اسرائیل به غزه ۱۳ نفر کشته شدند، ۸ نفر از کشته‌شدگان کودک هستند. از آغاز موج جدید خشونت‌، ۱۴۰ نفر در غزه بر اثر حملات ارتش اسرائیل کشته شده‌اند. هشت نفر نیز بر اثر اصابت راکت‌های حماس در اسرائیل کشته شده‌اند.

تازه‌ترین ویدیو