NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

تفریح ​​در فضاهای سرپوشیده و روباز در قطر، از صخره‌نوردی تا پارکور

با همکاری
تفریح ​​در فضاهای سرپوشیده و روباز در قطر، از صخره‌نوردی تا پارکور
Copyright euronews
Copyright euronews
نگارش از Euronews
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

Qatar 365 برخی از بهترین فعالیت‌هایی که ماجراجویان یا رویاپردازان می‌توانند انجام دهند را بررسی می‌کند؛ از صخره‌نوردی گرفته تا پارکور یا رویدادهایی مثل نمایشگاه لگو که در آن می‌توان ساختن هر چیزی که می‌توان به آن فکر کرد را امتحان کرد و ساخت.

آگهی

چه به دنبال ماجراجویی باشید و چه به دنبال یک فعالیت خانوادگی دوستانه، قطر همه چیز را دارد. تیم Qatar 365 در فعالیت‌های سرگرم‌کننده در فضاهای سرپوشیده و روباز شرکت کردند. بیایید با چیزی غیرمنتظره شروع کنیم: صخره‌نوردی. لیلا حمیره به Aspire Zone، اولین مرکز سنگنوردی روباز قطر و ورزش EsQalar رفت. علاقه‌مندان به کوهنوردی می‌توانند تکنیک‌های مختلفی را امتحان کنند - طناب‌نوردی، صعود سرطناب، بولدرینگ یا صخره‌نوردی آزاد - روی دیوارهایی به ارتفاع 10.5 متر که شبیه صخره‌های معروف ذکریت در غرب شبه‌جزیره ساخته شده‌اند.

لیلا برای یک ماجراجویی متفاوت، با طلال آلتمیمی، بنیانگذارFreestylers Tribe، سالن ورزشی پارکور پیشگام قطر، ملاقات کرد. ورزش پارکور تلفیقی از دویدن، کوهنوردی، پریدن و آکروباتیک است و راهی منحصربه‌فرد برای غلبه بر موانع را ارائه می‌دهد. طلال سفر خود، چالش‌هایی که بر آن غلبه کرد و مهارت‌هایی که توسعه داد را به اشتراک گذاشت. او حتی برنامه‌ای برای کودکان طراحی کرد، نه فقط برای آموزش این ورزش، بلکه برای تقویت اعتمادبه‌نفس آنها. با افزایش محبوبیت این ورزش، طلال پارکور را به‌عنوان یک رشته بالقوه المپیک در آینده نزدیک تصور می‌کند.

در نهایت، عادل حلیم از نمایشگاه لگو که اخیراً در مرکز همایش ملی قطر برای کسانی که به دنبال چالش‌های ذهنی و نه جسمانی هستند، برگزار شد. آثار منحصربه‌فرد ساخته‌شده با لگو در فضایی با مساحت بیش از 10000 متر مربع نمایش داده شده‌اند. اینجا مکان عالی برای کودکان و نوجوانان بود تا سازه‌های شگفت‌انگیز را تحسین کنند یا از تخیل خود برای بازی و ساختن با آجرهای افسانه‌ای استفاده کنند.

هم‌رسانی این مطلب