NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

فرود ایرباس هواپیمایی اتریش در حالی که دماغه آن را تگرگ متلاشی کرده بود

هواپیمایی اتریش
هواپیمایی اتریش Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
تاریخ انتشار به روز شده در
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یک پرواز خطوط هوایی اتریش پس از مواجهه با طوفان تگرگ که قسمت اعظم مخروط دماغه هواپیما را تخریب کرد و به شیشه‌های کابین خلبان آسیب زد، به سلامت در فرودگاه وین فرود آمد.

آگهی

به گزارش بلومبرگ، پرواز OS434، یک ایرباس ۲۳ ساله مدل SE A320 در قالب پرواز شماره OS434 هواپیمایی اتریش پس از ترک فرودگاه شهر «پالما د مایورکا» واقع در اسپانیا در ساعت ۰۳:۵۵ بعد از ظهر یکشنبه گرفتار طوفان شد.

عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که پوسته‌ دماغه این هواپیما به دلیل اصابت تگرگ تقریبا به طور کامل کنده شده و دو شیشه مقابل خلبان نیز به شدت آسیب دیده‌اند.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که در سانحه ۹ ژوئن، خلبانان اتریشی وضعیت اضطراری اعلام کردند و سپس به سلامت در وین فرود آمدند. در جریان این سانحه به هیچ مسافری آسیب نرسیده است.

این شرکت هواپیمایی همچنین تاکید کرد که هواپیما در نزدیکی وین با طوفان مواجه شده که به گفته خلبانان، در رادار هواشناسی قابل مشاهده نبوده است.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

سه هفته پیش نیز یک هواپیمای متعلق به خطوط هوایی سنگاپور که از لندن به هوا برخاسته بود به دلیل تلاطم شدید ناشی از چاله هوایی مجبور به فرود اضطراری در بانکوک شد. در پی این سانحه، یک نفر جان باخت و چند نفر دیگر مجروح شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تلاطم ناشی از چاله هوایی در هواپیمای مسافربری سنگاپور یک کشته و ده‌ها مصدوم به جا گذاشت

روکش موتور هواپیمای بوئینگ دقایقی پس از بلند شدن جدا شد

موش سرگردان هواپیمای خطوط هوایی سریلانکا را سه روز زمین‌گیر کرد