Eventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
Find Us
آگهی

دونالد ترامپ در جریان یک سخنرانی انتخاباتی برای طرفداران حزب لیبرترین‌ هو شد

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دونالد ترامپ در جریان یک سخنرانی در کنوانسیون حزب «لیبرترین» آمریکا از سوی مردم حاضر در این مراسم با صدای بلند هو شد.

آگهی

اعتراض مردم به ویژه زمانی بلند شد که ترامپ از آنها خواست در انتخابات ماه نوامبر به او رای دهند. زمانی که ترامپ در این مراسم که در واشینگتن برگزار می‌شد به روی صحنه رفت مورد تمسخر، هیاهو و اعتراض حاضران قرار گرفت. این در حالی است که جمع کوچکتری از جمعیت رئيس جمهور سابق ایالات متحده را تشویق می‌کردند. 

ستاد انتخابات ترامپ هنوز واکنشی به این استقبال خصمانه از رئيس جمهور پیشین آمریکا نشان نداده است. ترامپ با هدف جلب آرای طرفداران این حزب در این مجمع شرکت کرده بود اما به نظر می‌رسد که اوضاع برای او چندان جالب پیش نرفته باشد. 

او در بخشی از سخنرانی خود دموکرات‌های همکار جو بایدن را به عنوان نشانه‌ای از «ظهور فاشیسم چپ» نامید و تاکید کرد برای آینده آمریکا مردم باید به او رای دهند تا این خطر از سر کشور رفع شود. او همچنین در ادامه افزود: «ما نباید با یکدیگر دعوا کنیم و باید با همکاری یکدیگر بایدن را شکست دهیم.» 

این سخنرانی او با اعتراض و هو کردن‌های مردم همراه بود و در نهایت رئيس جمهور پیشین آمریکا مجبور شد بعد از حدود نیم ساعت به سخنرانی او خاتمه دهد. 

لیبرترین در انتخابات سال ۲۰۲۰ تنها ۱.۲ درصد از آرای ملی یا حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار رای کسب کردند اما با توجه به نزدیکی رقابت در چندین ایالت کلیدی در انتخابات ماه نوامبر حتی چند ده هزار رای هم در برخی از این ایالت‌ها می‌تواند تعیین کننده رئيس جمهور آتی ایالات متحده باشد. به همین دلیل ترامپ تلاش می‌کند آرای طرفداران این حزب را جلب کند. 

ترامپ چندان از سوی طرفداران حزب لیبرترین مورد استقبال قرار نگرفت
ترامپ چندان از سوی طرفداران حزب لیبرترین مورد استقبال قرار نگرفتJose Luis Magana/Copyright 2024 The AP. All rights reserved.

حضور در گردهم‌آیی حزب لیبرترین برای یک نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری امری غیرمعمول است اما ترامپ تلاش دارد از همه گزینه‌های ممکن برای پیروزی خود در انتخابات استفاده کند. او در بخش دیگری از سخنرانی‌ خود و وقتی با اعتراضات فراوان مردم رو به رو شد با حالت تمسخر به آنها گفت: «شما می‌توانید تفاوت بزرگی ایجاد کنید اگر با من متحد شوید همگی توقف‌ناپذیر خواهیم بود اما اگر از من حمایت نکنید همچنان همان بخش کوچکی از رای‌دهندگان در انتخابات ملی باقی خواهید ماند.» 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

سازمان‌دهندگان حزب لیبرترین گفته‌اند که آنها از جو بایدن هم برای سخنرانی در این مجمع دعوت کرده‌اند اما او از شرکت در این مراسم خودداری کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ترامپ انتخاب نیکی هیلی را به عنوان نامزد معاون رئيس جمهور رد کرد

استورمی دنیلز شهادت داد که با ترامپ رابطه داشته و بابت مخفی نگه داشتن آن حق‌السکوت گرفته است

سیاست خارجی دونالد ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا