فرمانروایی ورزشهای راکتی در قطر، از تنیس تا پدل

فرمانروایی ورزشهای راکتی در قطر، از تنیس تا پدل
Copyright euronews
Copyright euronews
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ورزشهای راکتی در قطر بسیار محبوب هستند؛ از تنیس شروع کنیم که بازیکنان برتری مانند انس جابر، قهرمان تونسی، را به دوحه میکشاند. محبوبیت پدل نیز با افزایش تعداد زیرساختهای اختصاصی، در حال افزایش است.

آگهی

در این قسمت، تیم Qatar 365 به دنیای دو مورد از محبوبترین ورزشهای راکتی میپردازد: تنیس و پدل.

لیلا حمیرا به سراغ پدل میرود و یکی از ورزشهایی که با بیشترین سرعت در سراسر جهان در حال رشد است را امتحان میکند. تورنمنت Ooredoo قطر دوحه، اولین ایستگاه اصلی در فصل 2024 پریمیر پدل است و بخشی از یک اکوسیستم حرفهای جهانی یکپارچه جدید است که 25 تورنمنت را در 18 کشور برنامهریزی میکند. قطر که قرار است در ماه آبان میزبان مسابقات قهرمانی جهان باشد، هیجان بسی بیشتری را به علاقهمندان پدل نوید میدهد. 

تماشای بازیکنان حرفهای پدل سرگرمکننده است، اما در عین حال، دوحه مکانی ایدهآل برای کسانی است که میخواهند خودشان از تب تند پدل جا نمانند. با توسعه مداوم زیرساختهای ورزشی، علاقهمندان به پدل میتوانند زمینهای روباز مانند زمینهای آموزشی شهر یا مجموعههای سرپوشیده مانند The Dome را انتخاب کنند. در بسیاری از این مکانها برای کسانی که مایل به ارتقای مهارتهای تاکتیکی خود هستند، طیف گستردهای از گزینههای مربیگری هم وجود دارد. 

با این حال، علیرغم رشد سریع پدل، هنوز هم جای کار دارد تا به سطح رقابت با تنیس برسد. مسابقات آزاد TotalEnergies قطر که اخیراً برگزار شد، محبوبیت این ورزش را مجدداً تأیید کرد و بازیکنان برتری مانند انس جابر را به دوحه بازگرداند. عادل حلیم پای صحبتهای این دختر 29 ساله تونسی نشست که از دستاوردهای پیشگامانه خود میگفت، از جمله اینکه اولین زن آفریقایی و عربی بوده است که به فینال گرند اسلم رسیده است. جابر پیامی الهامبخش به زنان و دختران جوان مخابره کرد: همیشه به رؤیاهای خود ایمان داشته باشید، زیرا هیچچیز غیرممکن نیست.

هم‌رسانی این مطلب

مطالب مرتبط

زن فرانسوی با طناب تا ارتفاع ۱۱۰ متری برج ایفل بالا رفت