جوانی در فرودگاه پاریس پشت چرخ‌های هواپیما در حالت «سرمازدگی شدید» اما زنده پیدا شد

عکس تزئینی از ارابه فرود یک هواپیما
عکس تزئینی از ارابه فرود یک هواپیما Copyright CANVA
Copyright CANVA
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

فردی که هنگام فرود هواپیمایی در پاریس زنده اما به شدت سرمازده پشت محفظه چرخ‌ها پیدا شده بود پس از مداخله پلیس حمل و نقل هوایی و ماموران اورژانس بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

آگهی

خبرگزاری فرانسه روز پنجشنبه ۲۸ دسامبر ۲۰۲۳ با انتشار گزارشی از کشف مردی به شدت سرما زده در محفظه پشت «ارابه فرود» هواپیمایی که در فرودگاه اورلی پاریس به زمین نشست، خبر داد.

بنا به این گزارش، هواپیمای یاد شده از فرودگاه شهر وهران الجزایر بلند شده بود و ماموران فرودگاه پس از فرود این پرواز در پاریس متوجه مردی شدند که در محفظه پشت اهرم چرخ‌های هواپیما موسوم به «ارابه فرود» پنهان شده بود.

به گفته منابع فرودگاهی، این مرد جوان که حدودا بیست سال دارد زنده پیدا شده اما به دلیل «سرمازدگی شدید» در وضعیت اورژانسی قرار داشته است. 

بر اساس این گزارش، فرد یاد شده پس از مداخله پلیس حمل و نقل هوایی و ماموران اورژانس بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

پلیس حمل و نقل هوایی فرانسه بدون ارائه جزئیات بیشتر به فرانس‌پرس تایید کرد که «فردی به شدت مجروح» در فرودگاه اورلی پیدا شده است.

یک منبع نزدیک به واقعه گفت که این کشف حوالی ساعت ۱۰ و سی تا ۱۱ صبح به وقت محلی احتمالاً در جریان «بررسی‌های فنی» هواپیما روی داده است.

این منبع نیز تایید کرد که فرد پیدا شده در محفظه پشت ارابه فرود هواپیما در فرودگاه اورلی زنده مانده و به توسط ماموران امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

در گزارش فرانس‌پرس آمده است: دمای هوا در ارتفاع ۱۲ کیلومتری، که معمولا برای پروازهای تجاری تعیین می‌شود زیر ۵۰ درجه سانتی‌گراد است.

یورونیوز فارسی را در ایکس دنبال کنید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آمریکا و سه کشور اروپایی تسریع روند غنی‌سازی اورانیوم در ایران را محکوم کردند

سفر تنهای کودک ۶ ساله برای کریسمس؛ یک شرکت هوایی پسربچه را سوار هواپیمای دیگری کرد

هواپیمای حامل کمک برای غزه به دستور مقامات مصری مجبور به حذف تصویر مهسا امینی شد