سعودی‌ها روز ملی خود را با ستاره‌های فوتبال جهان در لباس‌های سنتی تبلیغ کردند

ستارگان فوتبال جهان در لباس سنتی سعودی
ستارگان فوتبال جهان در لباس سنتی سعودی Copyright شبکه های اجتماعی
Copyright شبکه های اجتماعی
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

عربستان سعودی که امسال با خرید ستاره‌های فوتبال جهان نگاه‌ها را به لیگ کشورش جلب کرد، روز ملی خود را با این افراد که لباس سنتی سعودی را پوشیده بودند جشن گرفت.

آگهی

پس از آنکه انتشار ویدئوی رقص محلی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و سادیو مانه سنگالی که هر دو در باشگاه النصر بازی می‌کنند میلیون‌ها بازدید گرفت حال کریم بنزما و نیمار در لباس‌های سنتی عربستان دیده شدند.

کریم بنزما بازیکن سابق تیم ملی فرانسه که هم اکنون برای باشگاه الاتحاد بازی می‌کند عکسی از خود در لباس سنتی سعودی‌ها منتشر کرد.

سایر بازیکنان خارجی تیم النصر مانند مارسلو بروزویچ کروات و الکس تلس برزیلی نیز عکس‌های خود را با این لباس‌ها منتشر کردند.

استوان جرارد اسطوره لیورپول که هم اکنون هدایت تیم الاتفاق عربستان را برعهده دارد نیز با لباس سنتی سعودی‌ها در روز ملی آن‌ها ظاهر شد.

نیمار نیز در ویدئوی تبلیغاتی دیگری با لباس سنتی سعودی‌ها دیده شد. او نیز در کنار بازیکنان تیم الهلال روز ملی عربستان را جشن گرفت. تیم الهلال چهار بار قهرمان لیگ آسیا شده است.

از زمانی که رونالدو در اوایل سالجاری به تیم النصر پیوست چندین بازیکن از باشگاه‌های بزرگ اروپا به این کشور خاورمیانه هجوم آوردند و قراردادهای پرسودی بستند.

در فصل جدید لیگ عربستان، تاکنون الاتحاد با حضور بنزما با ۱۸ امتیاز در صدر است. الهلال با حضور نیمار ۱۷ امتیاز دارد و در رده دوم قرار گرفته است و النصر با حضور رونالدو با ۱۵ امتیاز در رده پنجم است.

با این حال رونالدو با هفت بازی و ۹ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد. 

ملک عبدالعزیز در ۲۳ سپتامبر ۱۹۳۲ تاسیس پادشاهی عربستان سعودی را اعلام کرد که هر سال جشن گرفته می‌شود. او نخستین پادشاه سعودی بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ورود به یک بازی پرحاشیه؛ امیر عبداللهیان: با عربستان توافق کردیم بازی سپاهان-الاتحاد تکرار شود

کریستیانو رونالدو پردرآمدترین کاربر اینستاگرام؛ ستاره پرتغالی برای هر مطلب چقدر درآمد کسب می‌کند؟

رونالدو در النصر عربستان؛ از باشگاه جدید ستاره پرتغالی فوتبال چه می‌دانیم؟