نویسنده کتابی با موضوع چگونگی مقابله با غم از دست دادن عزیزان، متهم به قتل همسرش شد

Kouri and Eric Richins
Kouri and Eric Richins Copyright Facebook
Copyright Facebook
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

زنی در ایالات متحده که پس از مرگ شوهرش برای فرزندانش کتابی با موضوع چگونگی مقابله با غم و اندوه نوشته بود، متهم به قتل او شد.

آگهی

این زن که «کوری ریچینز» نام دارد روز دوشنبه در ایالت یوتا دستگیر شد؛ او متهم است که همسرش را با «فنتانیل» مسموم کرده است. 

به گفته دادستان پرونده، در بدن همسر او که در مارس ۲۰۲۲ میلادی در خانه‌شان جان باخته بود، ۵ برابر دوز کشندۀ این سم یافت شده است.

«کوری ریچینز» پیش از این به پلیس گفته بود که برای همسرش یک کوکتل ودکا به مناسبت جشن فروش یک خانه تهیه کرده بود اما پس از رسیدگی به کودکانش هنگامی که سراغ همسرش رفته بود او را سرد و بی‌جان یافته بود.

اتهام جدید پس از آن علیه «کوری ریچینز» مطرح شد که فردی ناشناس به پلیس اعتراف کرد که به او فنتانیل فروخته است؛ یعنی مسکنی که ۱۰۰ برابر قوی‌تر از مورفین است.

«کوری ریچینز» همچنین متهم به داشتن داروی گاما هیدروکسی بوتیرات (GHB) است؛ یک ماده بی‌بو که باعث گیجی و خواب آلودگی افراد می‌شود.

این اتهامات در حالی علیه او مطرح شده که دو ماه پیش از این، خانم «کوری ریچینز» کتابی را که با موضوع چگونگی مقابله با غم و اندوه پس از مرگ عزیزان نوشته بود، در تلویزیون محلی یوتا تبلیغ می‌کرد.

Photo
amazonPhoto

او می‌گفت که کتابش با نام «آیا با من هستی؟» را با هدف کمک به فرزندانش که از مرگ پدرشان غمگین بودند نوشته است؛ از جمله توصیه‌های او در این کتاب این بود که کودکان باید احساس کنند که «روح عزیز از دست‌رفته، همیشه در خانه‌شان زنده است».

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پلیس لندن درباره مردی که پس از ۹ سال جسدش در فریزر شراب فروشی کشف شد جایزه تعیین کرد

دادگاه آلمان: برادران افغان به اتهام قتل خواهر به حبس ابد محکوم شدند

راننده اتوبوسی که «عمدا» کودکان یک مهدکودک را در کانادا زیر گرفت به «قتل عمد» متهم شد