گردشگران مراقب باشند؛ کدام کشورهای اروپایی بیشترین جیب‌بر را دارند؟

canva
canva Copyright  Photo
Copyright  Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نگاهی به نتیجه تحقیقات انجام شده درباره هزاران مسافری که هنگام بازدید از شهرهای توریستی اروپا قربانی انواع سرقت‌ها شده‌اند

آگهی

تابستان نزدیک است و برای مسافرانی که از هم اکنون به فکر برنامه‌ریزی برای داشتن تعطیلاتی دلپذیر هستند، توجه به ایمنی سفر نیز ضروری است.

از آنجا که سفر به شهرهای اروپایی مانند لندن، پاریس و رم در تابستان رواج بسیاری دارد، نگاهی به تحقیقات انجام شده توسط وبسایت Quotezone.co.uk درباره هزاران مسافری که هنگام بازدید از شهرهای توریستی اروپا قربانی انواع سرقت‌ها شده‌اند و کیف پول و چمدان‌هایشان را از دست داده‌اند، به موقع و مناسب به نظر می‌رسد.

این وبسایت بریتانیایی که در زمینه ارائه خدمات بیمه فعال است، به کمک اطلاعات منتشر شده در بخش دیدگاههای وبسایت Tripadvisor، وضعیت امنیت مسافران را در مهمترین مقاصد گردشگری اروپایی بررسی کرده و بطور مشخص به دنبال آن بوده است که در کدام شهرها گردشگران بیش از دیگر مناطق، قربانی جیب‌برها شده‌اند.

بر اساس یافته‌های این وبسایت، کشورهای اروپایی که بیشترین تعداد جیب‌بری در آنها گزارش شده، به ترتیب عبارتند از: ایتالیا، فرانسه، هلند، آلمان، یونان، اسپانیا، پرتغال، ترکیه، ایرلند و لهستان.

نکاتی برای ایمن ماندن از جیب‌برها

هوشیار باشید و اشیای قیمتی خود را در مکانی امن مانند گاوصندوق هتل نگه دارید. برای سفر نیز سعی کنید یک کیف امن انتخاب کنید؛ مثلا کیفی که زیپ دارد و درش کاملا بسته می‌شود یا کیفی که بتوان آن را کاملا به خود چسباند؛ همچنین استفاده از کمربندی که محفظه‌ای برای نگهداری از پول دارد.

سعی کنید هرگز وسایل شخصی را بدون مراقبت رها نکنید؛ بویژه آنکه برخی شرکت‌های بیمه مسافرتی می‌توانند با طرح استدلال‌هایی مانند اینکه بطور منطقی مراقب وسایلتان نبوده‌اید، از پرداخت خسارت خودداری کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یونان تعداد بازدیدکنندگان آکروپولیس را محدود می‌کند

گردشگری و سفر در کدام شهرها و پایتخت‌های اروپا به پولش می‌ارزد؟

اعتصاب گسترده در فرانسه پروازهای سراسر اروپا را تحت تاثیر قرار داد