نخست‌وزیر مجارستان در حمایت از دونالد ترامپ: «به مبارزه ادامه بده آقای رئیس جمهور، ما با شما هستیم»

رئیس جمهور دونالد ترامپ از ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان در ۱۳ می ۲۰۱۹ در واشنگتن در کاخ سفید استقبال کرد
رئیس جمهور دونالد ترامپ از ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان در ۱۳ می ۲۰۱۹ در واشنگتن در کاخ سفید استقبال کرد Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اوربان اولین رهبر یک کشور اروپایی است که در سال ۲۰۱۶ از دونالد ترامپ حمایت کرد و می‌کند.

آگهی

ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان روز دوشنبه در پیامی توییتری از دونالد ترامپ حمایت کرد. انتظار می‌رود رئیس جمهوری سابق آمریکا روز سه‌شنبه و در ارتباط با اتهام پرداخت حق السکوت به «استورمی دنیلز» ستاره فیلم‌های پورن در جریان مبارزات انتخاباتی‌ سال ۲۰۱۶، خود را تسلیم نظام قضایی این کشور تسلیم کند.

اوربان اولین رهبر یک کشور اروپایی است که در سال ۲۰۱۶ از دونالد ترامپ حمایت کرد و می‌کند. او در توییتر خود عکسی از خودش و ترامپ را لبخندزنان و در حال دست دادن در جریان ملاقاتی در املاک ترامپ در نیوجرسی در اوت سال گذشته به اشتراک گذاشته است. 

ویکتور اوربان با انتشار این عکس ترامپ را تشویق می‌کند تا «به جنگ ادامه دهد». او در توییتش می نویسد: «به مبارزه ادامه بده آقای رییس جمهور. ما با شما هستیم.»

دونالد ترامپ، اولین رییس جمهوری سابق در تاریخ آمریکاست که پنجشنبه هفته گذشته با اتهامات کیفری مواجه شده است. براساس گزارش‌ها، اگرچه کیفرخواست مهر و موم شده، اما انتظار می‌رود رییس جمهوری سابق ۷۶ ساله با بیش از ۳۰ مورد اتهام «کلاهبرداری تجاری» مرتبط با پرداخت حق السکوت به خانم دنیلز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ رو به رو شود.

گفته می‌شود این پرداخت توسط مایکل کوهن، وکیل وقت ترامپ به دنیلز صورت گرفته است. خانم دنیلز گفته بود که با ترامپ، ده سال قبل رابطه داشته است.

به گفته دادستان‌، سپس این وجه توسط «سازمان ترامپ» بازپرداخت شده و آنها آن را به عنوان «هزینه‌های قانونی» عنوان کرده‌اند.

ترامپ به طور مدام هرگونه تخلف از جمله رابطه جنسی با دنیلز را رد کرده و این پرونده را یک «شکار ساحره» سیاسی خوانده است.

**به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید
**

انتظار می‌رود روز سه‌شنبه او خود را تسلیم کند و با مقامات برای سازماندهی حضورش در دادگاه برای محاکمه در نیویورک همکاری‌های لازم را به عمل آورد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

زنی که باعث تبرئه ترامپ از استیضاح شد؛ آلینا حبا، وکیل عراقی الاصل رئیس جمهور پیشین آمریکا کیست؟

غول دنیای ارزهای دیجیتال به ۲۵ سال زندان محکوم شد

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست