کی‌روش دوشنبه در تهران؛ فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایران منتشر شد

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اسامی لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی که قرار است در اردوی اتریش به دیگر اعضای تیم بپیوندند متعاقبا از سوی کارلوس کی‌روش اعلام و رسانه‌ای خواهد شد.

آگهی

کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران اسامی ۲۴ بازیکن شاغل در لیگ برتر ایران را برای شرکت در اردوی آمادگی بازی‌های تدارکاتی این تیم اعلام کرد.

بنا به اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران منتشر شده اسامی لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی که قرار است در اردوی اتریش به دیگر اعضای تیم بپیوندند متعاقبا از سوی کارلوس کی‌روش اعلام و رسانه‌ای خواهد شد.

در فهرست بازیکنان داخلی بیشترین سهم را دو تیم استقلال و سپاهان دارند که هر یک شش بازیکن را به اردو می‌فرستند.

پرسپولیس، صدرنشین فعلی لیگ برتر ایران نیز پنج نماینده در فهرست بازیکنان داخلی دعوت شده به تیم ملی ایران دارد.

فهرست ۲۴ نفره بازیکنان داخلی دعوت شده از سوی کارلوس کی‌روش به شرح زیر است:

- دروازبانان: پیام نیازمند از سپاهان، حسین حسینی از استقلال و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس

- مدافعان: رامین رضائیان و امید نورافکن از سپاهان، مهدی شیری و عارف آغاسی از فولاد، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از استقلال، سامان فلاح از پیکان، آرمین سهرابیان از گل گهر، مرتضی پور علی گنجی از پرسپولیس

- هافبک ها: مهدی مهدی پوراز استقلال، محمد کریمی و یاسین سلمانی از سپاهان، رضا اسدی از تراکتور، مهدی حسینی از مس رفسنجان، محمد خدابنده لو از گل گهر و میلاد سرلک از پرسپولیس

- مهاجم ها: محمد محبی و مهدی قائدی از استقلال، سعید صادقی، مهدی ترابی از پرسپولیس، شهریار مقانلو از سپاهان

نکته قابل توجه در این فهرست بازگشت رامین رضائیان، مدافع پیشین پرسپولیس و فعلی تیم سپاهان است که در تفکرات تاکتیکی دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران جایی نداشت.

بازیکنان دعوت شده قرار است پس از سه جلسه تمرین در کمپ‌ تیم ملی در روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه برای شرکت در یک اردوی آمادگی جهت ادامه تمرینات و همچنین انجام دو مسابقه تدارکاتی مقابل تیم‌های اروگوئه و سنگال راهی کشور اتریش شوند.

تیم ملی ایران در آخرین فیفا دی پیش از برپایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز قرار است با تیم ملی روسیه دیداری تدارکاتی و دوستانه برگزار کنند.

کارلوس کی‌روش که پیش‌تر به مدت هفت سال هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت پس از ناکامی در کسب نتایج مطلوب با تیم‌های ملی کلمبیا و مصر و در پی اخراج دراگان اسکوچیچ توسط مدیران جدید فدراسیون فوتبال ایران بار دیگر قرار است در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

توییتر یورونیوز فارسی را دنبال کنید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تیم ملی، اروگوئه را شکست داد؛ بازیکنان ایران، اینستاگرام خود را سیاه کردند

خبرگزاری دولت ایران: برکناری اسکوچیچ قطعی شد؛ اعلام گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»