ایلان ماسک: هرکاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم تا نرخ رشد جمعیت بالا برود

تلاش ایلان ماسک برای کمک به بحران کم جمعیتی
تلاش ایلان ماسک برای کمک به بحران کم جمعیتی Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ماسک این سخنان را یک روز پس از گزارش شبکه اینترنتی اینسایدر درباره به دنیا آمدن دوقلوهایش از «شیوون زیلیس» بیان کرد. شیوون زیلیس ۳۶ ساله کانادایی، یکی از مدیران شرکت نورالینک است.

آگهی

ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین افراد جهان روز پنج‌شنبه ۷ ژوئیه اعلام کرد که به مبارزه با کاهش نرخ زاد و ولد کمک می‌کند.

این میلیاردر کارآفرین که ۱۰ فرزند دارد، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که هرکاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد تا نرخ رشد جمعیت بالا برود. ماسک در ادامه گفته است: «فروپاشی نرخ تولد بزرگ‌ترین خطری است که تمدن با آن مواجه است.»

او در توئیت دیگری نوشت: «امیدوارم شما خانواده‌های بزرگی داشته باشید و به افرادی که پیشتر این کار را کرده‌اند، تبریک می‌گویم.»

ماسک این سخنان را یک روز پس از گزارش شبکه اینترنتی اینسایدر درباره به دنیا آمدن دوقلوهایش از «شیوون زیلیس» بیان کرد. شیوون زیلیس ۳۶ ساله کانادایی، یکی از مدیران شرکت نورالینک است.

به گزارش اینسایدر، ماسک و زیلیس در ماه آوریل، دادخواستی را برای تغییر نام دوقلوهایشان به دادگاه تگزاس ارائه کردند تا این کودکان نام خانوادگی پدرشان و نام خانوادگی مادرشان را به عنوان بخشی از نام میانی خود داشته باشند.

بر اساس گزارش این سایت، این دوقلوها در ماه نوامبر ۲۰۲۱ و تنها چند هفته پیش از اینکه ماسک و گریمز، خواننده اهل کانادا از طریق رحم جایگزین صاحب دومین فرزند خود شوند، به دنیا آمدند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

در مجموع، آقای ماسک تاکنون صاحب ۱۰ فرزند شده است که یکی از آنها اندکی پس از تولد درگذشت.

ماه گذشته، یکی از فرزندان آقای ماسک که به تازگی ۱۸ ساله شده است، با مراجعه به دادگاهی در لس‌آنجلس خواستار تغییر جنسیت و نام خود و همچنین قطع ارتباط با پدرش شد.

این نوجوان تراجنسیتی در درخواست خود برای تغییر نامش، استدلال کرده است از آنجا که با ایلان ماسک زندگی نمی‌کند، مایل نیست به هیچ شکلی با پدر بیولوژیکی‌اش نسبتی داشته باشد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کمک ۵.۷ میلیارد دلاری ایلان ماسک به خیریه؛ مدیرعامل تسلا چرا دست به جیب شد؟

زندان برای مادران یوتیوبر؛ ولاگرهای آمریکایی با دو میلیون فالوور چگونه لو رفتند؟

فرزندان پرشمار آقای میلیاردر؛ ایلان ماسک از وجود فرزند سومش با گرایمز خبر داد