‌آغاز به کار نمایشگاه جواهرات و ساعت‌های دوحه ۲۰۲۲

الماس ۱۰۲.۶ قیراطی در نمایشگاه جواهرات و ساعت‌های دوحه
الماس ۱۰۲.۶ قیراطی در نمایشگاه جواهرات و ساعت‌های دوحه Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نمایشگاه جواهرات و ساعت‌های دوحه سال ۲۰۲۲ روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا ۲۴ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های دوحه برقرار است.

آگهی

نمایشگاه جواهرات و ساعت‌های دوحه سال ۲۰۲۲ روز دوشنبه ۹ می (۱۹ اردیبهشت) آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا ۲۴ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های دوحه برقرار است.

برندهای قدیمی و جدید جواهرسازی قطری و بین‌المللی هر ساله در این نمایشگاه که هفدهمین سال برگزاری خود را طی می‌کند حاضر می‌شوند تا مدل‌های خود را به نمایش و فروش بگذارند. این رویداد یکی از رویدادهای تجاری و شناخته‌شده موفق قطر است که جواهرسازان و هنرمندان را با بازیگران مهم این عرصه آشنا می کند.

برگزارکنندگان این رویداد اهداف امسال خود را معرفی هنرمندان و جواهرسازان نوپای قطری، شناساندن برندهای لوکس بین‌المللی جدید و به نمایش گذاشتن ترکیب لوکس، هنر و فرهنگ سنتی اعلام کرده‌اند.

نمایشگاه جواهرات دوحه در سال گذشته میزبان ۱۲۹ غرفه و جواهرساز از ۱۴ کشور مختلف بود. بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده از ۱۷۵ کشور جهان نیز از این غرفه‌ها دیدن کردند.

به گفته مدیر بازاریابی جواهرات « الفَردان» که در نمایشگاه امسال شرکت‌ می‌کند، نمایشگاه جواهرات و ساعت‌های دوحه در حال حاضر بزرگترین رویداد از نوع خود در خاورمیانه است. وی همچنین اضافه کرد تنها برخی از جواهرات به نمایش گذاشته می‌شود و جواهرسازان جواهرات خاص خود را به طور مستقیم به خریداران ویژه معرفی می‌کنند.

از جمله جواهرات و مدل‌های عرضه شده در نمایشگاه امسال می‌توان به الماس ۱۰۲،۶ قیراطی جواهرسازی «الفردان» یا کیف دستی گروه فرانسوی «لِترانژ» اشاره کرد. این کیف که بیش از یک میلیون یورو قیمت دارد دارای دسته‌ای از جنس طلای سفید است که با ۱۷۸ الماس و در مجموع ۳۱ قیراط الماس مزین شده است. جنس کیف از پوست سوسمار است.

این نمایشگاه دو سال به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ برگزار نشده بود و امسال نیز با تدابیر بهداشتی لازم برگزار می‌شود. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«صخره» بزرگترین الماس سفید جهان برای نخستین بار در دبی به نمایش درآمد

«معما» بزرگترین الماس سیاه جهان به قیمت ۳.۷۵ میلیون یورو فروخته شد

دو دستبند الماس نشان ملکه پیشین فرانسه بیش از ۷ میلیون یورو به فروش رفت