مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی فوتبال خبر مرگ خود را تکذیب کرد؛ «من هنوز زنده هستم»

مینو رایولا، ایجنت جنجالی دنیای فوتبال
مینو رایولا، ایجنت جنجالی دنیای فوتبال Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رایولا از مجموع نقل و انتقالاتی که زلاتان طی این سال‌ها به باشگاه‌های مختلف دنیا داشته حدود ۱۲۰ میلیون یورو درآمد کسب کرده است. او در سال ۲۰۱۶ یکی از ویلاهای لوکس در میامی آمریکا را که پیش‌تر به آل کاپون، تبهکار معروف آمریکایی تعلق داشت، خرید. قیمت آن معامله حدود ۹ میلیون دلار اعلام شده بود.

آگهی

مینو رایولا، مدیر برنامه شناخته شده دنیای فوتبال شایعه مرگ خود را تکذیب و از رسانه‌ها به دلیل اشتیاق برای انتشار این خبر به شدت انتقاد کرد. 

آقای رایولا که مدیربرنامه بسیاری از بازیکنان مشهور دنیای فوتبال است یکی از ثروتمندترین و البته جنجالی‌ترین افراد در زمینه شغلی خود نیز به شمار می‌رود. رایولا به دلیل وسوسه کردن بسیاری از بازیکنان بزرگ جهان فوتبال به ترک باشگاه خود، شخصیت محبوبی برای هواداران فوتبال محسوب نمی‌شود. 

اما خبر درگذشت این مدیر برنامه ایتالیایی روز گذشته در تقریبا تمام رسانه‌های مطرح ایتالیایی منتشر شد اما پس از ساعاتی خود رایولا در حساب توییتری‌اش با انتشار مطلبی کوتاه این موضوع را تکذیب کرد. رایولا در این رابطه نوشت: «از نشر این اخبار بسیار عصبانی هستم. برای دومین بار در چهار ماه اخیر آنها من را کشته‌اند.» 

با این حال حال جسمی مینو رایولا بسیار وخیم گزارش شده است. خبرگزاری آنسای ایتالیا گزارش داده که او به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان سن رافائله میلان بستری است. 

آلبرتو زانگریلو، رئیس بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان هم در واکنش به اخبار مرگ رایولا گفت: «من از شبه خبرنگارانی عصبانی هستم که مدام با ما تماس می‌گیرند و وقت ما را که در حال کمک به مردی هستیم که برای زنده ماندن تلاش می‌کند، می‌گیرند.» 

رسانه‌های ایتالیایی پنجشنبه بعد از ظهر ساعاتی پس از انتشار خبر درگذشت آقای رایولا پس از ساعاتی در مطالبی جداگانه از مخاطبان خود به دلیل انتشار این خبر غلط عذرخواهی کردند. 

این مدیر برنامه جهان فوتبال در ماه ژانویه در همین بیمارستان یک عمل جراحی پشت سر گذاشته و پزشکان به او توصیه کرده بودند که پس از این باید تحت مراقبت مداوم پزشکی قرار داشته باشد. روز پنجشنبه بسیاری از اهالی دنیای فوتبال برای اطلاع از وضعیت رایولا به بیمارستان سن رافائله مراجعه کردند. از جمله این افراد زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی باشگاه میلان ایتالیا است که برای ملاقات با دوست قدیمی خود به این مرکز درمانی رفته بود. 

با این حال دکتر زانگریلو اعلام کرده که در حال حاضر رایولا در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری است. 

رایولا که اصالتی ایتالیایی داشت در کودکی همراه خانواده به هلند مهاجرت کرد و در رستوران خانوادگی مشغول به کار شد. او که به ۷ زبان زنده دنیا تسلط داشت، ۲ سال هم در هلند حقوق خواند و خیلی زود توانست تجارت خود را راه‌اندازی کند.

او به مرور زمان به یکی از موفق‌ترین مدیران برنامه جهان فوتبال تبدیل شد. رایولا در حال حاضر مدیر برنامه بازیکنانی چون زلاتان ابراهیموویچ، اریک هالند، آلسیو رومانیولی، ماریو بالوتلی، جی‌جی دوناروما، پل پوگبا، ماتیاس دلیخت، لورنزو انسینیه، مارکو وراتی، روملو لوکاکو و بسیاری دیگر از بازیکنان سرشناس جهان فوتبال را برعهده دارد.

رایولا در سال ۲۰۱۶ یکی از ویلاهای لوکس در میامی آمریکا را که پیش‌تر به آل کاپون، تبهکار معروف آمریکایی تعلق داشت، خرید. قیمت آن معامله حدود ۹ میلیون دلار اعلام شده بود. 

زلاتان ابراهیمویچ یکی از ستارگان دنیای فوتبال بود که طی این سال‌ها همواره روابط بسیار خوبی با رایولا داشته و او را برادر بزرگ‌تر خود می‌داند.  گفته می‌شود رایولا از مجموع نقل و انتقالاتی که زلاتان طی این سال‌ها به باشگاه‌های مختلف دنیا داشته حدود ۳۰ میلیون یورو درآمد کسب کرده است. زلاتان در طی سال‌های فوتبالی خود بسیار تیم عوض کرد و در تیم‌هایی چون آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری‌سن‌ژرمن، منچستر یونایتد و لس‌آنجلس گلگسی آمریکا بازی کرده است. او حالا در پایان دوران فوتبال خود بار دیگر به میلان بازگشته است. 

رایولا در سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین مدیر برنامه دنیای فوتبال معرفی شده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی دنیای فوتبال درگذشت

تبانی در فوتبال سوئد؛ دریافت کارت زرد در ازای رشوه ۳۰ هزار یورویی

دخالت ورزشکاران در سیاست؛ از انتقاد زلاتان ابراهیموویچ تا پاسخ لبران جیمز