پلیس آلمان ۱ و نیم تن کوکائين به ارزش ۲۷۰ میلیون یورو را سوزاند

عملیات کشف مواد مخدر در جعبه‌های موز توسط پلیس آلمان
عملیات کشف مواد مخدر در جعبه‌های موز توسط پلیس آلمان Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پلیس ایالت باواریا که این عملیات را «ذوب برف» نامیده بود، در مکانی ناشناخته در جنوب این ایالت این حجم عظیم از مواد مخدر را معدود کرده است.

آگهی

پلیس آلمان در ایالت باواریا می‌گوید یک محموله کوکائین به ارزش حدود ۲۷۰ میلیون یورو را نابود کرده است.

مقام‌های پلیس روز چهارشنبه با اعلام این مطلب تاکید کردند که حدود ۱ و نیم تن از مواد مخدر در بزرگترین عملیات این نیرو نابود شد.

پلیس ایالت باواریا می‌گوید این مواد مخدر روز سه‌شنبه ۱۴ دسامبر با نظارت یک شبکه امنیتی بسیار گسترده در محلی در جنوب ایالت بایرن سوزانده شده است. مقام‌های پلیس اشاره‌ای به مکان جغرافیایی دقیق این عملیات نکرده‌اند.

عملیات سوزاندن این میزان عظیم مواد مخدر از سوی پلیس «عملیات ذوب برف» نامیده شده بو و طی آن میزان زیادی کوکائين که در عملیات‌های مختلف کشف و ظبط شده بود، معدوم گردید.

در یکی از این عملیات‌ها نزدیک به ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در جعبه‌های موز که توسط کارکنان یک سوپرمارکت پنهان شده بود، کشف شده بود. ماموران پلیس در سپتامبر ۲۰۱۷ توانسته بودند این محموله را پیدا کنند.

هارالد پیکرت، رئیس اداره پلیس جنایی ایالت باواریا با تایید انجام این عملیات، گفت: «کوکائین یک ماده مخدر بسیار خطرناک است که مجرمان بی‌وجدان و سازمان‌یافته با آن پول زیادی به دست می‌آورند.»

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ال چاپو؛ سرنوشت مرد بی‌سوادی که به مخوف‌ترین قاچاقچی مواد مخدر تبدیل شد

تولید کوکائين درکلمبیا به بیشترین میزان در طول تاریخ رسید

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان