آتش‌سوزی برج ۲۰ طبقه در میلان، بدون کشته و زخمی مهار شد

آتش سوزی برج ۲۰ طبقه در میلان ایتالیا
آتش سوزی برج ۲۰ طبقه در میلان ایتالیا Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

آتش‌نشانان می‌گویند هیچ شواهدی مبنی بر اینکه در این آتش‌سوزی فردی مفقود شده باشد وجود ندارد و همه ساکنین توانسته‌اند به سرعت از ساختمان خارج شوند.

آگهی

آتش‌نشانان ایتالیایی می‌گویند هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه در آتش‌سوزی برج ۲۰ طبقه میلان کسی مفقود شده باشد یافت نشده است.

این آتش‌سوزی گسترده روز یکشنبه و در شهر میلان در شمال ایتالیا اتفاق افتاد، هیچ کشته یا زخمی و مجروح جدی در پی نداشته است. جولیانو سانتاگاتا، مسئول آتش نشانی این شهر می‌گوید هرگز چنین وضعیتی را ندیده است و همه چیز در این ساختمان سوخته است.

این آتش‌سوزی ابتدا توسط یکی از ساکنان طبقه پانزدهم گزارش شد و هنگام پایین آمدن از ساختمان زنگ خطر را به صدا در آورد و ساکنان دیگر بلافاصله ساختمان را ترک کردند. روزنامه کوریره دلا سرا ایتالیا به نقل از ساکنان گزارش داده که آتش به سرعت و از طریق روکش‌ نمای ساختمان که ظاهرا در برابر آتش مقاوم بوده، به کل ساختمان سرایت کرده است.

مقام‌های دولتی می‌گویند هنوز علت این حادثه مشخص نشده اما برخی از گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که پوشش حرارتی این ساختمان از عوامل مهم بروز این حادثه خطرناک بوده است.

این ساختمان ۶۰ متری که شبیه یک کشتی دریایی طراحی شده و یک بادبان آلومینیومی روی سقف آن دارد که به سرعت در آتش سوخت و قطعه‌های آن در خیابان افتاد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آتش‌سوزی گسترده در برج ۳۸ طبقه در هنگ‌کنگ

چهارمین روز آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های شمال غرب آتن

ایتالیا دو دامدار سیسیلی را به اتهام ایجاد آتش‌سوزی عمدی بازداشت کرد