پلیس آرژانتین خانه پزشک معالج مارادونا را تفتیش کرد

تجمع نیروی پلیس مقابل مرکز مراقبت‌های ویژه که دیه‌گو مارادونا، فوق ستاره فقید فوتبال جهان به آن مراجعه کرده بود
تجمع نیروی پلیس مقابل مرکز مراقبت‌های ویژه که دیه‌گو مارادونا، فوق ستاره فقید فوتبال جهان به آن مراجعه کرده بود Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پس از طرح ادعاهایی از سوی برخی شاهدان عینی در مورد وقوع درگیری فیزیکی میان دیگو مارادونا و پزشک او، پلیس آرژانتین، خانه و مطلب لئوپولدو لوکه را مورد تفتیش و بازرسی قرار داد.

آگهی

پس از طرح ادعاهایی از سوی برخی شاهدان عینی در مورد وقوع درگیری فیزیکی میان دیگو مارادونا و پزشک او، پلیس آرژانتین، خانه و مطلب لئوپولدو لوکه را مورد تفتیش و بازرسی قرار داد.

چندین رسانه خبری محلی روز یکشنبه گزارش دادند که پلیس آرژانتین جستجو برای یافتن سرنخ‌هایی از علت دعوا و اختلاف میان فوق ستاره فقید فوتبال جهان و لئوپولدو لوکه ، پزشک معالجش با تفتیش به خانه و درمانگاه او آغاز کرده است.

بر پایه اعلام رسانه‌های آرژانتینی، تعدادی از شاهدان عینی با مراجعه به پلیس دعوای شدید آقای مارادونا و آقای لوکه را روایت کرده‌‌اند که به درگیری فیزیکی آن دو منجر شده است. در همین حال، رسانه‌های آرژانتینی از وجود یک فایل صوتی خبر داده‌اند که تایید می‌کند که با شدت گرفتن دعوای این دو، آقای لوکه ناچار به اعزام آمبولانس برای رسیدگی فوری به حال و روز آقای مارادونا می‌شود.

دیگو مارادونا پس از انجام عمل جراحی مغز، روز ۱۱ نوامبر و به دستور آقای لوکه از بیمارستان مرخص شد. پزشک او بلافاصله با انتشار یک عکس خودپرداز(سلفی) مشترک با مارادونا در اینستاگرام خبر از بهبودی او داد. آقای مارادونا در این عکس با سر باندپیچی شده دیده می‌شد.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

دیگو مارادونا ۱۰ روز بعد یعنی چهارشنبه گذشته(۲۱ نوامبر) در اثر حمله قلبی در خانه‌اش در حومه بوئنوس‌آیرس درگذشت.

پلیس آرژانتین هنوز نتایج اولیه تحقیقات خود را در مورد علل اختلاف موجود میان آقای مارادونا و پزشک معالجش و نقش آن در وخامت حال جسمی او را اعلام نکرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حمله افسر پلیس آمریکا به کودک ۹ ساله با اسپری فلفل

آرژانتین از پاکستان و سریلانکا خواست وزیر کشور ایران را بازداشت کنند

رای دادگاه آرژانتین: ایران مسئول حملات ۳۰ سال پیش به سفارت اسرائیل و مرکز یهودیان «آمیا» است