زمان فیلمبرداری قسمت جدید سریال پرطرفدار «فرندز» مشخص شد

بازیگران سریال «فرندز»
بازیگران سریال «فرندز» Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سریال پرطرفدار «فرندز» که داستان شش دوست جوان ساکن نیویورک را روایت می‌کرد بین سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۴ پخش می‌شد.

آگهی

فیلمبرداری سری جدید سریال پرطرفدار «فرندز» قرار است ماه مارس (اسفند/فروردین) آغاز شود.

متیو پری، بازیگر آمریکایی-کانادایی این سریال در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که فیلمبرداری اولین قسمت این سریال طی ۱۶ سال اخیر برای اوایل ماه مارس برنامه ریزی شده است. فیلمبرداری از اولین هنرنمایی دوباره بازیگران سریال «فرندز» در کنار یکدیگر قرار بود ماه اوت (مرداد/شهریور) آغاز شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به این ترتیب جنیفر انیستون، متیو پری، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لوبلنک و دیوید شویمر بار دیگر در کنار یکدیگر در مقابل دوربین فیلمبرداری قرار می گیرند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

توئیت متیو پری برای اعلام تاریخ فیلمبرداری قسمت جدید سریال «فرندز» تاکنون ۳۲ هزار بار ریتوئیت شده است و ۱۳۲ هزار نفر هم آن را لایک کرده اند. سریال پرطرفدار «فرندز» که داستان شش دوست جوان ساکن نیویورک را روایت می کرد بین سال های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۴ پخش می شد.

بیش از ۵۲ میلیون نفر در آمریکا برای تماشای آخرین قسمت این سریال در سال ۲۰۰۴ پای تلویزیون های خود نشستند.

هنوز تاریخ انتشار قسمت جدید سریال «فرندز» بر روی شبکه آنلاین «اچ بی او» اعلام نشده است. فیلمبرداری فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی با دستورالعمل سختگیرانه‌ای برای جلوگیری از شیوع بیماری همه گیر «کووید ۱۹» از سر گرفته شده است. حفظ فاصله اجتماعی، حضور کارشناسان بهداشتی در محل فیلمبرداری و تست‌گیری مکرر از بازیگران و دیگر دست اندرکاران تهیه فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله تدابیری است که هم اکنون برای فیلمبرداری در نظر گرفته شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

برگزاری مجازی مراسم گلدن گلوب؛ درخشش فیلم «سرزمین آواره‌ها» و سریال «تاج»

«سرزمین بی‌صاحب»؛ همه‌جا پای موساد در میان است

علت مرگ متیو پری بازیگر سریال «فرندز» اعلام شد