پسر ترامپ: دموکرات‌‌ها در انتخابات پنسیلوانیا و فیلادلفیا تقلب می‌کنند

تصویر از ویدیو
تصویر از ویدیو Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ در حالی که در کنار رودی جولیانی، وکیل دادگستری ایستاده بود از آغاز اقدام حقوقی آنها علیه دموکرات‌ها در ایالت پنسیلوانیا خبر داد. او مدعی است که دموکرات‌ها در انتخابات تقلب می‌کنند.

آگهی

اریک ترامپ، پسر رئیس جمهوری آمریکا در حالی که در کنار رودی جولیانی، وکیل پدرش ایستاده بود از آغاز اقدام حقوقی آنها علیه دموکرات‌ها در ایالت پنسیلوانیا خبر داد. او مدعی است که دموکرات‌ها در انتخابات تقلب می‌کنند.

این در حالی است که جو بایدن و دونالد ترامپ در ایالت‌های باقیمانده در آمریکا رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

اریک ترامپ به برخی موارد مشاهده شده در برگزاری انتخابات اشاره کرده و نسبت به آن انتقادهایی را مطرح ساخت: «آنها [دموکرات‌ها] دارند در فیلادلفیا تقلب می‌کنند، آنها پوستر بزرگ سه در پنج متری را در مکان‌های رای گیری سراسر شهر گذاشتند مبنی بر اینکه به بایدن و هریس رای بدهید. این کار کاملا غیرقانونی است. آنها برگه‌های تبلیغاتی پخش می‌کنند. ناظران انتخابات [حتی ما فیلمشان را گرفتیم]، برخی از آنها ماسک تبلیغاتی بایدن و هریس بر چهره داشتند. آن هم در مکان‌های رای‌گیری که کاملا خلاف قانون است. این تقلب است، این دیگر تقلب است.»

پسر بایدن همچنین گفت: «چنین چیزی را در فیلادلفیا هم شاهد بودیم، آنها می‌خواهند انتخابات ما را به تمسخر بگیرند. ما داریم پنسیلوانیا را می‌بریم اما آنها می‌خواهند همانجا تقلب کنند چرا که می‌دانند تنها راه پیروزی‌شان همین است. امروز به اینجا آمدیم و با تمام وکلا دیدار کردیم و به زودی پروند‌ه‌ای در پنسیلوانیا به جریان خواهد افتاد. خجالت‌آور است که چنین کنیم، این آخرین چیزی بود که ما یا پدرم به آن فکر می‌کردیم.»

اگرچه تا کنون جو بایدن ۲۶۴ و دونالد ترامپ ۲۱۴ رای الکترال را از آن خود کرده‌اند اما در دیگر ایالت‌های باقیمانده روی نقشه آمریکا رقابت شانه‌ به شانه‌ای میان دو نامزد انتخاباتی در جریان است. آقای بایدن تنها در ایالت نوادا که ۶ رای الکترال دارد با تفاوتی اندک پیشتاز است. در دیگر ایالت‌ها آقای ترامپ با اختلافی کم از بایدن جلوتر است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لحظه به لحظه با نتایج انتخابات آمریکا؛ ترامپ: بایدن ادعای رییس جمهوری نکند روند قانونی تازه آغاز شده

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد

مدیر اف بی آی: هکرهای چینی منتظر فرصت هستند تا به آمریکا حمله‌ای ویرانگر بکنند