رونالدو کرونا گرفت؛ فاصله ۹ گل تا رکورد علی دایی دست کم تا دو هفته حفظ می‌شود

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رونالدو بدین ترتیب در حالی دیدار چهارشنبه شب پرتغال مقابل سوئد را از دست می‌دهد که در مسابقه یکشنبه شب تیم ملی کشورش مقابل فرانسه در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا نیز موفق به گلزنی نشده بود.

آگهی

تست کرونای کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه یوونتوس ایتالیا مثبت اعلام شد و وی بدین ترتیب دست کم تا دو هفته آینده امکان حضور در هیچ مسابقه‌ای را نخواهد داشت.

فدراسیون فوتبال پرتغال روز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای که بر روی وب‌سایت این فدراسیون منتشر شده خبر ابتلای کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا را تایید کرده است.

در بیانیه فدراسیون فوتبال پرتغال همچنین آمده است که دیگر بازیکنان تیم ملی این کشور صبح سه شنبه برای تشخیص بیماری کووید۱۹ تست دادند که نتیجه آزمایش انها همگی منفی اعلام شده است.

پیشتر و قبل از مسابقه تیم ملی پرتغال با فرانسه اعلام شده بود که آنتونی لوپس، دروازه بان این تیم و باشگاه لیون فرانسه و نیز ژوزه فونت، مدافع تیم ملی پرتغال و باشگاه لیل فرانسه به کرونا مبتلا شده اند.

نزدیک‌ترین مسابقه پیش رو که ستاره فوتبال جهان به دلیل ابتلا به کرونا آنرا از دست می‌دهد دیدار چهارشنبه شب تیم ملی پرتغال مقابل سوئد در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپاست.

رونالدو در حالی دیدار چهارشنبه شب مقابل سوئد را از دست می‌دهد که در دیدار یکشنبه شب تیم ملی کشورش مقابل فرانسه در چارچوب همین مسابقات نیز موفق به گلزنی نشده بود.

رونالدو اعلام کرده که رکورد علی دایی، ملی پوش سابق فوتبال ایران را هدف قرار گرفته و قصد دارد آقای گلی جهان را نیز به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند. کاپیتان تیم ملی پرتغال برای عبور از رکورد جهانی علی دایی تنها به زدن ۹ گل ملی دیگر نیاز دارد.

کریستیانو رونالدو، دارنده پنج توپ طلا هم‌اکنون تازه‌ترین ستاره سرشناس دنیای فوتبال پس از نیمار، کیلیان امباپه و زلاتان ابراهیموویچ محسوب می‌شود که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ستاره مصری تیم لیورپول کرونا گرفت؛ محمد صلاح از اردوی تیم ملی به قرنطینه رفت

کرونا در اردوی فرانسه؛ آبی‌پوشان بدون امباپه به مصاف کرواسی می‌روند

حرکت جنجالی رونالدو در لیگ عربستان؛ ستاره پرتغالی النصر در خطر محرومیت قرار گرفت