واکنش ترامپ به شایعه انتخاب ایوانکا برای معاونت رئيس جمهوری: کاملا احمقانه

AP photo
AP photo Copyright AP photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رئيس جمهوری آمریکا می‌گوید او هیچ‌وقت قصد نداشته دخترش را به عنوان معاون رئيس جمهوری انتخاب کند.

آگهی

دوانالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا گزارش‌ها در خصوص اینکه او قصد داشته در سال ۲۰۱۶ دختر خود ایوانکا را به عنوان معاون رئيس جمهوری معرفی کند کذب دانست.

واکنش آقای ترامپ به گزارشی است که شبکه خبری سی‌ان‌ان منتشر کرده و در آن به نقل از ریک گیتس، معاون سابق ستاد انتخاباتی‌اش به ایده معاونت ایوانکا اشاره شده بود.

ترامپ با انتشار یک پست در حساب توییتری خود نوشت: «سی‌ان‌ان خبر جعلی منتشر کرده که من قصد داشتم در سال ۲۰۱۶ ایوانکا را به عنوان معاون رئيس جمهوری معرفی کنم. غلط و کاملا احمقانه. این افراد واقعا مریض هستند.»

آقای گیتس در کتابی که قرار است به زودی منتشر شود می‌گوید که ترامپ قصد داشته دخترش را به عنوان معاون انتخاب کند. گیتس می‌گوید ترامپ از او پرسیده است: «فکر می‌کنم معاونم باید ایوانکا باشد. نظر تو چیست؟»

گیتس می‌گوید: «همه ما انقدر از ترامپ شناخت داشتیم که سکوت کنیم و به این حرف او نخندیم.» ترامپ در ادامه گفته است: «ایوانکا هم باهوش و فهمیده است و هم زیبا و مردم هم او را دوست خواهند داشت.»

گیتس در کتاب خود مدعی شده در نهایت ایوانکا پدرش را از این ایده منصرف کرده و به دونالد ترامپ گفته است این پیشنهاد خوبی نیست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

۲۵ روز تا انتخابات آمریکا؛ در آخرین نظرسنجی‌ها ترامپ برنده است یا بایدن؟

ایوانکا ترامپ برای مکاتبات کاخ سفید از ایمیل شخصی استفاده کرده است

شرکت تولیدی پوشاک ایوانکا ترامپ تعطیل شد