ارزان ترین خودرو اروپا پوست انداخت

ساندرو و لوگان
ساندرو و لوگان Copyright رنو
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

داچیا ساندرو و لوگان، ارازن ترین خودروهای اروپا، با ظاهری جدید معرفی شدند.

آگهی

شرکت رنو تصاویر جدید رنو ساندرو و داچیا لوگان را منتشر کرد. این دو خودرو ارزان ترین خودروهای اروپا هستند با این وجود رنو در تلاش است طراحی این خودروها را بهبود دهد.

داچیا زیر مجموعه رنو است و ارزان ترین خودروهای اروپا را می سازد البته برخی منتقدان می گویند خودروهای این شرکت چندان زیبا نیستند.

در مورد کیفیت، رنو سعی کرده است روش گروه رنو-نیسان را در محصولات این شرکت پیاده کند. از نظر مشخصات فنی محصولات این شرکت از برخی قطعات مشترک محصولات رنو و نیسان بهره می برند.

در بخش پلت فرم نسل جدید داچیا ساندرو از پلت فرم مشترکی با کلیو و کپچر بهره می برد این پلت فرم قابلیت عرضه محصولات برقی را دارد.

هنوز رنو مشخصات فنی اصلی خودرو را منتشر نکرده است اما احتمال داده می شود این خودرو دارای نسخه برقی باشد و نسخه برقی آن از ارزان ترین خودروهای برقی جهان شود.

رنو قرار بود بصورت مستقیم محصولات خود را در ایران تولید کند. اما پس از خروج آمریکا از برجام و تهدید شرکت‌ها به تحریم، این شرکت ایران را ترک کرد.

این شرکت پیش از خروج با «سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران» اتحاد تجاری را تشکیل داده بود که بیشترین سهم آن در اختیار رنو بود و رنو قصد داشت به سومین خودروساز در ایران تبدیل شود و محصولات خود را از ایران به خاورمیانه صادر کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

افزایش ۲۵ درصدی نرخ رسمی اتومبیل؛ بهای خودروی ملی ایران ۷۵ درصد بالا رفت

اعلام قیمت خودروی الکتریکی ارزان سیتروئن که بدون گواهی‌نامه می‌شود راند

کاهش ۳۲ درصدی فروش خودرو در فرانسه؛ آلفا رومئو و سیتروئن رکورد زدند