مایک پنس: جو بایدن مخالف تصمیم ترامپ برای کشتن قاسم سلیمانی بود

SAUL LOEB / AFP
SAUL LOEB / AFP Copyright AFP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مایک پنس، معاون دونالد ترامپ در سومین روز از گردهمایی جمهوری‌خواهان به تمجید از تصمیم آمریکا برای کشتن قاسم سلیمانی، ژنرال ارشد ایرانی پرداخت و به مردم آمریکا گفت: «حق شماست که در جریان باشید جو بایدن به خاطر این تصمیم از رئیس‌جمهور ترامپ انتقاد کرد.»

آگهی

مایک پنس، معاون دونالد ترامپ در سومین روز از گردهمایی جمهوری‌خواهان به تمجید از تصمیم دونالد ترامپ برای کشتن قاسم سلیمانی، ژنرال ارشد ایرانی پرداخت و به مردم آمریکا گفت: «حق شماست که در جریان باشید جو بایدن به خاطر این تصمیم از رئیس‌جمهور ترامپ انتقاد کرد، تصمیمی که جهان را از شر دو رهبر تروریست خلاص کرد». وی در بخش دیگری از حرف‌هایش به کنایه گفت: «جو بایدن چیزی بیش از اسب تراوای چپ‌های افراطی نیست.»

او در عین حال از دستیابی ایالات متحده به واکسن «موثر» و «ایمن» کرونا تا پایان سال جاری خبر داد. معاون آقای ترامپ همچنین به آن دسته از تظاکنندگانی که به گفته او به «غارت و آشوب» دست می‌زنند هم هشدار داد که پیگرد قانونی در انتظارشان است.

آشوب و غارت تظاهرات مسالمت‌آمیز نیست

او در بخشی از سخنانش به ماجرای آشوب‌های خیابانی پرداخت که این روزها در برخی از شهرهای آمریکا در جریان است. معاون ترامپ تاکید کرد: «در میانه این بیماری همه‌گیر جهانی درست همان وقتی که ملت ما در حال بهبودی است شاهد آشوب و خشونت در خیابان‌ کلانشهرهایمان هستیم، رئیس‌جمهور ترامپ و من همیشه مدافع حقوق آمریکایی‌ها برای تظاهرات مسالمت‌آمیز بودیم اما آشوب و غارت تظاهرات مسالمت‌آمیز نیست، تکه کردن مجسمه‌ها آزادی بیان به شمار نمی‌آید و خاطیان تحت پیگرد کامل قانونی قرار خواهند گرفت.»

نخستین واکسن کرونای جهان را تا آخر امسال خواهیم داشت

او همچنین در بخشی از سخنانش با شور و حرارت گفت: «ما در خیابان‌های این کشور قانون و نظم خواهیم داشت، برای تمامی آمریکایی‌ها از هر نژاد و عقیده و رنگی.» سخنان او بارها مورد تشویق طولانی حاضران در جلسه قرار گرفت.

آقای پنس حرف‌هایش را با یک خبر خوب برای مردم آمریکا به پایان رساند و البته دوباره کنایه‌ای به جو بایدن زد و گفت: «هفته گذشته جو بایدن گفت که معجزه‌ای در کار نخواهد بود. به نظر می‌رسد جو اصلا نمی‌فهمد که آمریکا کشور معجزه‌هاست. باید به اطلاع‌تان برسانم که ما نخستین واکسن ایمن و موثر کرونا در جهان را تا آخر امسال خواهیم داشت.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ملانیا ترامپ: شوهرم فقط حرف نمی‌زند بلکه نتیجه کسب می‌کند

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت