شمخانی: انتقام سخت‌تر از آمریکا در راه است

AP Photo
AP Photo Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توییتی که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر کرد آمریکا را تهدید کرد که «انتقام سخت‌تری» در راه است.

آگهی

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به آمریکا هشدار داد ایران انتقام سخت‌تری از این کشور خواهد گرفت.

آقای شمخانی روز چهارشنبه اول مرداد در حساب توییتری خود با انتشار مطلبی از در راه بودن «انتقام سخت‌تر» ایران خبر داد. آقای شمخانی که در این توییت که به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی هم‌رسانی کرده بود، نوشت: «ترامپ‬⁩ معترف است ارتش آمریکا با دستور مستقیم او مرتکب جنایت ترور دو چهره درخشان مبارزه با تروریسم سردار حاج ⁧‫قاسم سلیمانی‬⁩ و حاج ⁧‫ابومهدی المهندس‬⁩ شد. دو ملت ایران و عراق منتقم خون این شهیدانند و تا عاملان آن را مجازات نکنند، آرام نخواهند گرفت.»

وی در ادامه، توییت خود را با استفاده از هشتگ «انتقام سخت» پایان داد.

این تهدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران درست یک ‌روز بعد از اظهارات علی خامنه‌ای، رهبر ایران در دیدار با مصطفی کاظمی، نخست وزیر عراق مطرح می‌شود. اظهارات آقای شمخانی در واقع تکرار صحبت‌هایی است که رهبر ایران در دیدار با نخست وزیر عراق به زبان آورده بود.

آقای خامنه‌ای در آن دیدار با اشاره به ماجرای ترور قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس اظهار داشت: «جمهوری اسلامی ایران هرگز این موضوع را فراموش نخواهد کرد و قطعاً ضربه‌ی متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد.»

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گزارشگر ویژه سازمان ملل: حمله آمریکا به قاسم سلیمانی غیرقانونی بود

واکنش علی خامنه‌ای به کشته شدن سلیمانی: انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

سیر شبانه هنرپیشه‌های زن عراقی در تهران با حجاب اختیاری؛ استاندارد دوگانه جمهوری اسلامی در قبال زنان