کانیه وست در نخستین گردهمایی انتخاباتی: پدرم خواهان سِقط شدن من بود

/AFP
/AFP Copyright SAUL LOEB/AFP or licensors
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

کانیه وست در نخستین گردهمایی انتخاباتی خود به این نکته اشاره کرد که پدرش خواهان سِقط شدن او بوده اما مادرش او را نجات داده است. او زمانیکه به تصمیمش برای سقط کردن فرزند اولشان اشاره می‌کرد به‌شدت به گریه افتاد.

آگهی

کانیه وست، رپر، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی که پیش از این رسما اعلام کرده بود که برای انتخابات ریاست‌ جمهوری ماه نوامبر در ایالات متحده نامزد خواهد شد در نخستین گردهمایی انتخاباتی‌ خود تصویری متفاوت از خود را به نمایش گذاشت.

او در جمع صدها نفر از هوادارانش گفت: «پدرم از مادرم خواسته بود که من را سقط کند اما مادرم جان من را نجات داد. ممکن بود کانیه وستی امروز در کار نباشد چرا که پدرم سرش شلوغ بود.»

«نزدیک بود دخترمان را بکشم»

این خواننده سرشناس که از هواداران دونالد ترامپ‌، رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده به شمار می‌‌رود در ادامه و در شرایطی که با حالتی عجیب به گریه افتاده بود افزود: «نزدیک بود همین بلا را سر دخترم بیاورم، نزدیک بود او را بکشم.»

آقای وست به تصمیم مشترک خودش و همسرش کیم کارداشیان برای سقط جنین فرزند اولشان اشاره داشت. آنها بعدتر از این تصمیم منصرف شدند.

او همچنین اعلام کرد که اگرچه با سقط جنین «قانونی» موافق است اما می‌گوید مشوق‌های مالی آن باید به گونه‌ای باشد که این کار کمتر انجام شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتخابات آمريكا؛ كانیه‌ وست ۶۰ هزار رای جمع کرد و از نامزدی دوباره در سال ۲۰۲۴ خبر داد

کیم کارداشیان: کانیه وست از اختلال دوقطبی رنج می‌برد، با او همدلی کنید

کانیه وست برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌ ۲۰۲۴ نامزد می‌شود