فرمانده هوافضای سپاه: بالاترین سطح دفاعی را داریم ولی مشکل ما اقتصاد است

Amir-Ali Hajizadeh
Amir-Ali Hajizadeh Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز یک‌شنبه گفت که آمادگی دفاعی ایران در بالاترین سطح پس از «پیروزی انقلاب» قرار دارد ولی مشکل اقتصادی این کشور جدی است.

آگهی

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز یک‌شنبه گفت که آمادگی دفاعی ایران در بالاترین سطح پس از «پیروزی انقلاب» قرار دارد.

آقای حاجی‌زاده که با خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفتگو می‌کرد، در واکنش به سوالی درباره تهدیدهای برخی مقام‌‌های آمریکا در خصوص مقابله با محموله‌های صادراتی نفت و بنزین ایران از طریق دریا تصریح کرد که اینها(این اظهارات) تلاش «دشمن» برای «انحراف» اذهان و «نگران کردن مردم» است ولی مردم ایران از بابت توان دفاعی کشور به هیچ عنوان نباید نگران باشند.

او تاکید کرد:«مشکل ما اقتصاد و مهمترین و بزرگ‌ترین جبهه‌ای که داریم جبهه اقتصادی است که مردم و مسئولان باید برای حل مشکلات آن به سمت این جبهه بشتابند.»

این اظهارات فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی پس از عنوان شد که در جریان ارسال محموله بنزین ایران از طریق ۵ نفتکش به سمت ونزوئلا، برخی مقام‌های آمریکایی از لزوم توقیف این محوله و برخورد نظامی با آنها به دلیل نقض تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران و ونزوئلا سخن گفته بودند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فرمانده ارشد سپاه پاسداران در سوریه کشته شد

ارتش ایران از طراحی «بومی» و تولید «انبوه» دستاوردهای جدید نظامی خبر داد

هکرهای مرتبط با اسرائیل مسئولیت «حمله سایبری» به جایگاه‌های سوخت در «سراسر ایران» را برعهده گرفتند