مارادونا تی‌شرت امضا شده‌اش را به مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست اهدا کرد

مارادونا تی‌شرت امضا شده‌اش را به مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست اهدا کرد
Copyright تصویر از ویدیو
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تی‌شرت امضا شده دیه‌گو مارادونا، فوتبالیست سرشناس سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین به کودکان بی سرپرست در محله‌‌ای فقیر در اطراف بوئنوس آیرس اهدا شد و خوشحالی و شعف را برای کودکان این محله به ارمغان آورد.

آگهی

تی‌شرت امضا شده دیه‌گو مارادونا، فوتبالیست سرشناس سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین به کودکان یک نوانخانه در محله‌‌ای کارگری در اطراف بوئنوس آیرس اهدا شد و خوشحالی و شعف را برای کودکان این محله به ارمغان آورد.

نیکلاس رودریگز دوست مارادونا درباره این کار می‌گوید: «دیه‌گو نمادی از ادب و احترام و البته گستاخی در برابر قدرت است. او از محله‌ای در پایین‌شهر آمده، از خانواده‌ای که پدر و مادرش هر دو کار می‌کردند و او در کنار بسیاری از خواهران و برادرانش در خانه‌ای کوچک بزرگ شده و با این حال به بزرگی و موفقیت‌های زیادی رسیده است.»

آقای رودریگز ادامه می‌دهد: «با این حال او هیچوقت خواستگاه خود را از یاد نبرده و همیشه تلاش کرده برای مردم شادمانی به ارمغان بیارود.»

به گفته او «این بچه‌ها که اغلب ده ساله هستند، ۲۰ سال دیگر که ۳۰ ساله شوند یادشان خواهد بود که روزگاری با یک پیراهن امضا شده دیه‌گو مارادونا چقدر خوشی کردند. آنها در آینده این خاطره را به آشنایان و بستگان خود خواهند گفت.»

کودکان این نوانخانه به فوتبال علاقه زیادی دارند و حالا تی‌شرت امضا شده مارادونا در بخشی از این انجمن می‌تواند تا به آنها برای دنبال کردن جدی فوتبال انگیزه‌بخش دهد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مارادونا: کاش «دست خدا» ویروس کرونا را کنار بزند

دیگو مارادونا «جام طلایی» را بار دیگر بالای سر برد

استقبال شکوهمند از مارادونا در بازگشت به آرژانتین