رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا در پاراگوئه دستگیر شد

رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا در پاراگوئه دستگیر شد
Copyright AP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رونالدینیو در ژوئیه ۲۰۱۹ گفته بود که گذرنامه‌های برزیلی و اسپانیایی‌اش به خاطر مالیات‌های پرداخت نشده و عدم پرداخت جریمه برای ساخت و ساز غیرقانونی در یک منطقه حفاظت شده طبیعی در برزیل، از سوی مقامات مصادره شده است.

آگهی

رونالدینیو، ستاره برزیلی سابق تیم فوتبال بارسلونا روز جمعه به دلیل استفاده از گذرنامه جعلی برای ورود به پاراگوئه از سوی پلیس این کشور دستگیر شد.

رئیس واحد تحقیقات پلیس پاراگوئه گفته است که رونالدینیو و برادرش پس از آنکه قاضی پیشنهاد دادستان برای پذیرش مجازات جایگزین را رد کرد، بازداشت شدند.

تصاویر تلویزیونی منتشر شده نشان می دهد که خودروی پلیس آنها را از محل اقامتشان در هتل شرایتون به مرکز پلیس منتقل می کند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

رونالدینیو و برادرش، روبروتو آسیس که مدیر امور تجاری او است قرار است روز شنبه در دادگاه حاضر شوند تا قاضی درباره ادامه بازداشت یا آزادی آنها تصمیم بگیرد.

این ستاره برزیلی سابق فوتبال جهان که ۳۹ سال سن دارد به همراه برادرش از سوی مالک یک کازینو به پاراگوئه دعوت شده بودند و قرار بود در برنامه های یک مدرسه فوتبال برای کودکان و کارزاری برای کودکان محروم مشارکت کنند و رونالدینیو نیز کتاب جدیدش را تبلیع کند.

رونالدینیو در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۹ گفته بود که گذرنامه‌های برزیلی و اسپانیایی‌اش به خاطر مالیات‌های پرداخت نشده و عدم پرداخت جریمه برای ساخت و ساز غیرقانونی در یک منطقه طبیعی حفاظت شده در برزیل، از سوی مقامات مصادره شده است.

رونالدینیو که در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ بعنوان بازیکن سال فوتبال جهان انتخاب شده بود آخرین بار در سال ۲۰۱۵ بطور حرفه‌ای فوتبال بازی کرده است اما هنوز هم در میان هواداران فوتبال بسیار محبوب است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

۷۵ نفر «با حفر تونل» از زندانی در پاراگوئه گریختند

وزارت کشاورزی پاراگوئه با یک کشور خیالی تفاهم‌نامه امضا کرد

«پنهان شدن» بولسونارو در سفارت مجارستان باعث احضار سفیر از سوی مقامات برزیل شد